Dag 16: Flinders - Adelaide - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Dag 16: Flinders - Adelaide - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Dag 16: Flinders - Adelaide

Door: Peggy & Marijke

Blijf op de hoogte en volg Peggy

02 Mei 2010 | Australië, Sydney

Vanmorgen na 3 uurtjes slaap, werden we wakker door het geluid van de Harley's, Honda's en Suzuki's etc.
Godsamme zeg wat zijn we brak, met onze katerhoofden ook nog is op de foto's voor de Bikers website!
Iedereen kwam de Dutchies persoonlijk gedag zeggen,zelfs onze 2 oude vrienden van 80 jaar oud, Uncle Barry en Glen, hi hi hi.

Onze reis gaat helaas weer verder,zo'n 286 km gereden naar Adelaide, brrrrr wat is het hier koud zeg,vooral in de avond!
Het word echt minder met de zon, bikini's, zonenbrand en lekker zwemmen zit er niet meer in.
Het begint hier nou echt herfst te worden.

Wat was ons Biker weekend toch TOP!!!

Sorry we kunnen helaas weer geen foto's downloaden omdat we weer gebruik maken van het internet in de Bieb, zij hebben geen aansluiting!

  • 03 Mei 2010 - 06:48

    Mams:

    Hoi girls. Wat krijgen we nou gaan we ook nog gek doen met bikers? Ik kan me helemaal voor me halen dat vertrekken 'smorgens van die motoren dat had ik nou ook de weekends met de scooterclub Peggy, lig je nog lekker(eindelijk) te slapen gaan al die gekken hun motor al proberen en STOPPEN niet meer!! Weer een blevenis. Koninginnedag was nat niet veel maar wel de hele dag!Het is hier net herfst op het ogenblik bah. Als jullie terugkomen begint het mooie weer in Nederland-goed uitgekiend dames. De laaste weken van de reis gaan wel erg hard he? Maar jullie kunnen op veel dingen terug kijken en dat niemand meer af! Geniet en op naar de warmte!

  • 06 Mei 2010 - 15:12

    Erwin En Diny:

    Krijgen al die bikers daar zo'n slanke taille :-)
    Grtz

  • 07 Mei 2010 - 19:51

    Joke:

    He meiden, Paar dagen niet op de site geweest en dan staat ie vol met avonturen :) Geweldig met die bikers ;) beter als een stel pielielutters he marijke hehehe. Tjong wat een mooie foto's en wat een geweldigenatuur. Maar ja, dat wisten we. Dat het koud is had ik niet gedacht :( . Marijke de katten doen het fijn. Ze mauwen geweldig die twee. Ik heb een paar poreuze poten van die twee. Die zitten te kaluwen en daar is geen jeans tegen bestand. Maar ja, ze missen mams :) he nog effe genieten. De tijd vliegt voorbij. Liefs iut het zeer koude en natte eindhovense.

  • 08 Mei 2010 - 11:29

    Alie:

    Ik heb net de fotos bekeken. Onwijs gaaf! Ik hoop dat jullie het onwijs gezellig met elkaar hebben. Ik zie dat het een mooi land is. Met heel veel cultuur. Marijke lekker primitief, daar houd jij wel van! Verder gaat het hier goed. Ik ga over 10 dagen weg. Ik weet niet wanneer jij terug komt? Meld dat even! Heel veel liefs Alie

  • 08 Mei 2010 - 22:41

    Kirsten:

    Ha moppie,

    Ik heb al een tijdje even niets meer laten horen, maar lees je site nog steeds! Supergave foto's! Ehmmm die Harley, mmm dat wordt spaaaaaaaaareeen!

    Wel supervet zeker!!!

    Hier alles oke! Ik ben uit mn huisje op de Scheen. Beetje druk alles bij elkaar! Veel gefeest!

    Ik realiseer me dat je nu alweer bijna terug komt! Time flies....!!

    Genieten nog even lekker he met zn 2en!

    Kuss!

  • 08 Mei 2010 - 23:42

    Jes:

    WOW echt heerlijk om jullie avonturen te lezen. In gedachte ben ik helemaal bij jullie. Voral doorgaan..... enne Peg die foto op die motor is so fck sexy..... wat zie jij er goed uit meid. Blijf jullie volgen. Geniet. Kussies

  • 10 Mei 2010 - 16:55

    Ralph:

    Hi Ma,
    Jij hoeft in ieder geval niet meer zwanger te worden. Dat kun je wel
    aan hem overlaten.
    Groet,
    Ralph

  • 11 Mei 2010 - 08:01

    Bonny:

    He chickies....wat een avonturen zeg!!! En wat zien jullie er goed uit allebei zeg. Het weer wordt langzaam iets beter maar dat is beter want dan is de overstap naan NL niet zo groot. Nog twee weekjes Peg en dan ben je thuis. Marijke jij komt dan toch elk moment naar huis??? Nou ik ben op het werk dus ga effe wat doen XX have fun want voor je het weet is het weer werken en werken en is het al gauw weer een sleur!!! je leventje GENIET

  • 11 Mei 2010 - 09:26

    Wim:

    Ha marijke,

    Zo te zien bevalt het je goed zo tussen de "echte" mannen, beter als tussen de borsteltjes van je vorige vakantie's

    Groetes en geniet nog van de laatste week

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 77280

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: