Dag 27: Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Dag 27: Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Dag 27: Sydney

Door: Peggy & Marijke

Blijf op de hoogte en volg Peggy

13 Mei 2010 | Australië, Sydney

Eerst eens even lekker uitgeslapen tot 09.30 uur, heerlijk hoeven vandaag een keer geen kilometers te maken.

Het is mooi weer, die pakken we nog effies mee naar het strand, (ahum) niet wetende dat we daar ons broekie uit waaide, hi hi hi.
Dan maar even in de zon naast onze vertrouwde Chubby op de camping.

Tis raar om te zien, dat wij hier heel fanatiek ons korte broekie met toppie dragen, en iedereen in het centrum met muts, lange broek en sjaal lopen, hi hi, zullen wel denken, STOMME TOERISTEN????

Marijke heeft vandaag de outback insecten alvast van de Chubby gekrapt, hi hi hi.
Ze had onderhand wel een staalborstel nodig.

Vanavond onze favoriete indische rijstmenu(tje) maken, lekker hoor.

• 13 Mei 2010 - 08:21

Jes:

Idd wat hebben jullie een km gemaakt zeg ppfffuuu... maar wel ontzetten cool he? Ik zou zo weer gaan hihihi... wie wil dit nou niet meemaken. Geniet nog elke dag van je verhalen Peg. Nu gaat de tijd ineens zoooo snel. Blue mountains vond ik echt heel mooi. Verder nog plannen? Blijf genieten want hier staat de tijd bijna stil als je thuis komt. Kus

• 13 Mei 2010 - 09:30

Joke:

tjonge meiden wat n verhalen weer. :) knap dat jullie het er zo goed hebben afgebracht met al die kilometers zonder ongelukjes. :) beter als ik. lag met de fiets van de week lang uit over het fietspad. tjaja - ouderdom slaat toe hehe ;) ben heeeel benieuwd naar de "live "verhalen. liefs en tot gauw ;x

• 13 Mei 2010 - 10:51

MIMI:

He familie, het begint nu op te schieten voor jullie he! Laat het koude weer maar daar, en neem het zonnetje maar mee, daar zijn we onderhand wel aan toe (zegt mi die net terug is van 26C). Wil net als joke de verhalen en fotos live horen en zien. Nog effies en dan zijn lullie er weer, mar wanneer kom jij terug eigenlijk? Vandaag hemelvaart, er is een braderie op de scheen, dus maar ff kijken. Tot gauwos,

Dikke XXX mi

• 13 Mei 2010 - 19:48

Lique:

nog efkes lady's
    idd laat dat weer maar daar.
    doe nog even voorzichtig.
    en peg je zussie zal blij zijn als je er weer bent,even op andere gedachten dan alleen de wedding.
    verder alles goed hier.
    dikke kus

• 13 Mei 2010 - 20:51

Fleur:

Zo weer helemaal bijgelezen, ben niet zo sterk in typen maar nog even en dan kan je me zelf alles vertellen, heb je wel gemist hoor! Maar wat hebben jullie het lekker daar nog even genieten en dan ben je weer terug kijk uit naar jullie terugkomst tot snel Liefs Fleur