Dag 28: Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Dag 28: Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Dag 28: Sydney

Door: Peggy & Marijke

Blijf op de hoogte en volg Peggy

14 Mei 2010 | Australië, Sydney

Heerlijk geslapen,ff wakker worden met koppie koffie en broodje, en dan....
Chubby uitgemest!
Hi hi het was toch best nog wel een rommeltje, maar 4 handen maken ligt werk!
Dus zo gepiept!

Daarna zijn we met de trein naar Sydney Harbour gegaan, waar we beiden ooit zijn begonnen.
Heerlijk gewandeld in het zonnetje, en een vette bek bij MAC Donald gehaald, mmmmmmmmmmhhhhmmmmmm.

Toen de bus naar Chinatown, Pady Market, het leek net als onze zwarte markt in Beverwijk.
Lekker rondgeslenterd en op ons gemakkie, de trein weer terug genomen.

Vanavond gaan we de film Cast Away kijken, op onze camping, toastjes, goontje, tja dit moet natuurlijk wel op, voordat Chubby weg moet he, hi hi hi.

Straks ons laatste nachtje in Chubby, zullen hem vreselijk missen, maar een lekker warm hostel is toch ook wel weer fijn!

Iedereen weer bedankt voor de lieve berichtjes.

PS: We hebben eindelijk weer de foto's kunnen uploaden van de laatste week, dus effies kijken!