Omw ( On my way) to Los Angeles! - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Omw ( On my way) to Los Angeles! - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Omw ( On my way) to Los Angeles!

Blijf op de hoogte en volg Peggy

02 April 2015 | Nederland, Breukelen

Wat was ik vroeg wakker maandag op dinsdag nacht voor vertrek. Bonny sliep gezellig bij mij, even de laatste spulletjes ingepakt en rond middernacht nog even wat slaap pakken voor mijn wekker af zal gaan om 04:30 uur NOT, peg zal peg niet zijn als ik natuurlijk al veel eerder wakker werd door alle spanning dan wanneer mijn wekkertje afging! Nou het was toch echt de spanning niet, nee we waaiden zowat ons bed uit, wat een storm zeg, twister was er niets bij, kliko's omver gewaaid, je hoorde de storm door mijn straat en portieken galmen.

Dus andere spanning als gepland, teletekst aan en kijken of de vluchten als gewoon zouden vertrekken. Canceled, canceled en nog eens canceled, waren de eerst pagina's van teletekst, godsakke heb ik weer die pech? Met mijn halve slaap ogies zag ik gelukkig dat het alleen maar om de kortere vluchten ging. Toch met spanning naar het vliegveld en gelukkig niets aan de hand alleen van gate veranderd!!!

Ik werd uitgezwaaid door mama, Mieke en Bonny, ze bleven maar zwaaien hihi, lief van jullie!

Ik had een heerlijke drie stoelen rij voor mij alleen, dus heerlijk wat uurtjes slaap kunnen meepakken, nog wat series Friends en Gooische vrouwen bekeken, net optijd wakker voor diner en ontbijt en voor ik het wist, geland in Los Angeles.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 77289

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: