Zondag 5 april, Pasen in Santa Monica mountains - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Zondag 5 april, Pasen in Santa Monica mountains - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Zondag 5 april, Pasen in Santa Monica mountains

Blijf op de hoogte en volg Peggy

07 April 2015 | Verenigde Staten, Santa Monica

De wekker ging om 07:30, best vroeg zo voor de paaszondag, maar gelukkig was ik toch al wakker. Blake had al zijn spulletjes de vorige avond al klaargelegd, dus we hoefden alleen maar even te douchen en om te kleden. Geen tijd voor ontbijt dus even een snelle Starbucks in de hand met een proteïne ontbijtje ( niet echt lekker, gelukkig spoelde me heerlijke lathe deze snel weg, hihi).

Waarom zo vroeg op, Blake heeft binnenkort een mudrace waarin ook een flinke afstand gemountainbiked moet worden, er moet dus nog flink getraind worden. Aangezien het mountainbiken in de Hills echt voor ervaren fietsers is, en ik overigens in Nederland al niet een al te beste fietser ben op mijn gewone fiets, had ik besloten mijn hardloopkleding aan te trekken, zodat ik op mijn eigen tempo het pad in de Hills kon bewandelen of hardlopen.

Met de auto erheen, fiets achterop de drager reden we langs Malibu beach, zo langs de kust de bergen in, wauw wederom een mooie omgeving. Eenmaal de kronkelpaden van de bewoonde bergen stonden kasten van huizen, villa's met zwembaden, tuinen zo groot als voetbalvelden, geen blaadjes of enig vuil op de grond, minimaal 2 BMW's op het erf, waar rij ik vroeg ik mezelf af???

NOU:

Now, this is the story all about how
My life got flipped-turned upside down
And I'd like to take a minute, just sit right there
I'll tell you how I became the prince of a town called Bel Air

Herkennen jullie dit nog van tv, the fresh prince of bel air met Wil Smith, Haha.
Zo grappig dat ik veel dingen herken of weet, maar eigenlijk alleen maar van de tv en het nu allemaal echt zie en meemaak!

De auto in Bel Air geparkeerd en lopend door de straten naar de bergen van Santa Monica lopend, tering wat een hel zo steil, kom amper omhoog (al lopend) heb medelijden met Blake die dit naast me zwetend op zijn mountainbike aflegd. De route was .... Miles (... Km) ik heb heen door de bergen gelopen dit waren alleen maar hellingen op, terug 40 minuten hardgelopen en de rest gewandeld, bergafwaarts gaat me echt goed af moet ik zeggen, Haha. We hadden afgesproken bij de auto, heb in mijn eentje echt genoten van de natuur om mij heen, alleen maar bergen en bergen en nog eens bergen, met af en toe een verloren wandelaar of sjezende mountainbiker, hoorde soms minuten lang niemand, alleen maar de natuur ( jaja erg zwevend, maar stiekem genoot ik) sloot af en toe mijn ogen,stond stil en luisterde alleen maar (keek stiekem af en toe wel even of er geen slang, Puma of mountainlion in de buurt was natuurlijk) gewoon even weg uit de hectiek van LA stad' gewoon even lekker net als op de plassen varen van Loosdrecht!

Eenmaal ZEN terug komend, was Blake natuurlijk al eerder bij de auto aangekomen, we pakten de spullen weer in en kreeg mijn eigen paasbrunch van mijn vriendje. Dit was een super leuk en lekker visrestaurantje aan Malibu beach, begreep weinig van het vismenu, dus koos voor de veilige gamba's met patatjes, soort fish en chips maar dan anders, Haha.

Buikies rond en toch calorieën verbrand naar huis en languit op het bankie relaxed wat afleveringen van the walking dead gekeken en 22.00 uur ging voldaan mijn lampje uit.

  • 07 April 2015 - 07:26

    Tante Mimi :

    Als ik m'n ogen dicht doe zie ik je rennen hihi.
    Wat ben je toch een bikkel. Maar ik zie wel staan:
    Blake heeft een mudrace ehhhhh doe jij niet meer
    mee dan?? Dat is toch volgende week??
    Wanneer komen de lopezjes???
    Tot snel dikke

  • 07 April 2015 - 10:41

    Mams:

    Nou meissie heb je verslagen gelezen geweldig hoor.
    Wat zal jij slank terugkomen en goede conditie!
    Het was fijn om gisteren even te skypen met je hoor, dan is alles wel heel dichtbij zeg, mooie foto's ik kan me voorstellen dat je van de natuur geniet!!!
    Hier alles weer normaal Garry werken ik poetsen, vanmiddag kids uit school en morgen ook weer werken.
    enige verschil ik heb tickets Turkije binnen dus ook iets nm naar uit te kijken!!
    Gisteren verjaardag Bertus Tienhoven dus hele familie weer gezien was ook wel leuk hoor.
    Garry heeft Engeland geboekt voor augustus mbt bruiloft Carolien van Jeff dan zien we iedereen vrienden Jef en Dennis en hun familie weer, inclusief 2 dagen eerder gaan we naar zijn vaders verjaardag. We kijken ook uit naar dit geheel.
    Ondertussen wordt het hier wat warmer iedere dag heb ik ook veel zin in maak zo langzamerhand de tuin op orde.
    Ps ik wilde nog even zeggen tegen je dat ik van de week asperges ga eten, hebben ze die daar??? ik denk het niet diepvries misschien hihih bij de Aldi diepvries schijnen ze lekkerst te hihihi.
    Het wordt voor jou aanpakken deze week he voor de Mudrace als je net zo trots daarna op jezelf bent als ik met de Nieuwjaarsduik dan is het goed dat is kicken!!!
    Verder Breukels nieuws kan ik je niet geven ik hoor dat nooit. Daar heb je andere voor.
    Meissie ik sluit af xxx kussen van mams en lief zjjn voor elkaar.
    Hou je taai.





  • 07 April 2015 - 17:18

    Peggy Nap:

    Mams was zeker leuk jullie gezien en gesproken te hebben, houden we erin.
    Tot nog toe wel Brussels spruits gevonden, zal vd Wk ff op de markt kijken, ze zullen vast wel asperges hebben, ze hebben echt alles hier. Behalve de lekkere koffie zakjes, die mis ik dan ook het meeste. Xsie

  • 07 April 2015 - 17:22

    Peggy Nap:

    Miri, wij hebben as zondag de mudrace super veel zin in, ben zo benieuwd of ik dat al kan?!
    Blake heeft binnenkort een andere mudrace, deze is veel zwaarder is 12 Miles duurt 10 uur lang!
    Die van ons zondag is 3 Miles (5 km, in 2 uur met obstakels).
    Haha de lopezjes komen vrijdag terug, spannend hoor, hoop echt dat het klikt!

    Xsie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 77274

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: