Woensdag 8 april (yoga en bioscoop) - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Woensdag 8 april (yoga en bioscoop) - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Woensdag 8 april (yoga en bioscoop)

Blijf op de hoogte en volg Peggy

10 April 2015 | Verenigde Staten, Santa Monica

Woensdag: Mijn eerste yoga les!
Eenmaal binnen komend werd ik dit keer gelukkig wel vriendelijk ontvangen, het is net of ik in India binnenkom, alles kleurrijk, Kleine watervalletjes hoor je stromen,en de wierook en aroma's komen je tegemoet, heerlijk! Het beviel me wel, en toen ging de deur open van onze zaal, en een walm dat me tegemoet kwam, gadverdamme zeg, dit door de klas ervoor. Ik dacht nog, hè hoe kan je nou zo zweten tis maar yoga. NOU, laat ik het zo zeggen ik heb 1.5 lichaamsdelen gevoeld waarvan ik nooit heb geweten dat ik ze überhaupt had, deze kon draaien en zo goed kon controleren. Ik ben serieus nog nooit zo 1 geweest met mezelf!!! Ik werd er stiekem zelfs een beetje emotioneel van, ze verteld ook een verhaaltje bij binnenkomst en weggaand, ging toevallig over liefde die geen grenzen kent, dussssss! Toch vind ik dit echt geweldig voelde me ondanks een beetje down ook heel erg vrij en 1 met mezelf. Ik ga hier zeker volgende week weer naar toe. Serieus aint that Some shit, jonge hè!

Savonds met Blake en Julio naar de film "Innersteller, deze film werd speciaal gedraaid voor de liefhebbers en fans van sciencefiction een voor programma inclusief makers en acteurs lieten ons een aantal dingen weten voor de film echt begon. Een hoop bekende acteurs, en de muziek door niemand minder dan Hans Zimmer, laat ik hem nu echt geweldig vinden (Bonny, muziek van Rainman). Heerlijk met een XXL cola, XXL popcorn en XXL stoelen half liggend de film bekenen. Dit was overigens in Movieworld, echt een leuke en gezellig avond gehad met zijn drieën!

  • 10 April 2015 - 08:40

    Mams:

    Hello girl
    Lees net je verslag. Heel leuk hoor vooral omdat je iets voor jezelf doe ook zonder Blake.
    Kan me voorstellen dat alles een ervaring op zich is. Geniet ervan!!
    Ben benieuwd hoe het weekeinde gaat iedereen weer thuis en normal life, BLIJF RUSTIG en je red het wel je kan sterk zijn als je dat wil, en dat kan jij zeker.
    Gisteren wezen zingen druk aan het oefenen voor het grote optreden volgende week zaterdag op de Kerkbrink: Breukelen bruist. Wel gezellig.
    Zaterdagavond gaan Garry en ik naar de sporthal de Brassband van Breukelen/ Tienhoven speelt American muziek en musicals, lijkt ons wel leuk. Jelte en Melanie Zondervan spelen daarin.
    Verder wordt het weekeinde mooi weer we gaan de tuin schoonmaken en zomerklaar maken (je kent dat gevoel wel) vandaag de mooiste dag v.d. week en waar zit ik je raad het al....
    We zijn gisteren bij Fred/Judith - Almere geweest je moet de groeten hebben en veel succes.
    Garry gaat ook alles goed blijft voorlopig nog bij Bugaboo fijn voor hem. Begint het ook weer leuker te vinden daar. Vooruitzicht dat we augustus week naar de hele familie gaan en Jeff en Dennis en aanhang te zien is leuk vooruitzicht voor ons. Verder zag ik weer allemaal onderdelen voor de scooter bezorgd worden dus kan hij niet wachten om te sleutelen. Zondag een onderdelen beurs in Woerden dus hij ook weer blij.
    Als ik terug kom van Turkije (28/4)gaan Garry en ik samen naar Duitsland 3 dagen wandelen in Monchou mooie omgeving mooi hotel dus komt ook goed.
    Nou meissie ik ga volgende week weer skypen bij Bonny naar je.
    Dikke xxx mams. Love you.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 77282

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: