Zondag 12 april (Mudrace Down&Dirty obstacle race) - Reisverslag uit Melrose Park, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Zondag 12 april (Mudrace Down&Dirty obstacle race) - Reisverslag uit Melrose Park, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Zondag 12 april (Mudrace Down&Dirty obstacle race)

Blijf op de hoogte en volg Peggy

13 April 2015 | Verenigde Staten, Melrose Park

06:00 uur ging de wekker, ik was eigenlijk meteen wel wakker ondanks het vroege tijdstip! Zal het de adrenaline zijn? De spullen en kleding die we nodig hadden voor vandaag lagen allemaal al klaar en ingepakt, alleen een kwestie van ff gezichtje wassen en tandjes poetsen "and off we go,,! Douchen hoefde niet want over een paar uurtjes zal ik toch door de modder banjeren!

Even langs de Starbucks as usual, koffie in de ene hand, broodje in de andere. En verders lekker naar buiten kijken de zon opzien komen tijdens de autorit van 45 minuten door het prachtige groene landschap van LA.

Eenmaal aangekomen op de locatie was het al aardig druk, gezinnen met complete bbq uitrusting, kleedjes, stoelen en zelfs kinderen, iedereen gaat blijkbaar mee op zo een dag. ik dacht nog, als de race in Nederland was geweest, had ook ik veel support gehad van familie en vrienden, dat weet ik zeker.

Beetje opwarmen, nog ff snel plassen (een nummertje 2'gaat me nog steeds niet al te goed af hier, Haha) en dan rustig wachten tot wij aan de buurt zijn, in het startvak! Blake was nog druk bezig met het interviewen van de organisator, dit voor zijn bedrijfje "Advanture Nation!

08:30 uur, jaja wij zijn aan de buurt! Totally ready, camera op me hoofd gevestigd en lopen maar. Ik vond het zo spannend, je weet namelijk helemaal niet wat er komen gaat! Wtf hè, dacht ik nog bij de eerste hardloop stappen, als het weer alleen maar berg opwaarts is, ga ik dit never nooit volhouden. Gelukkig mochten/konden we tussendoor ook een aantal stappen lopen, even op adem komen. Het parcours is 6 mile, dit is ongeveer 10 km. We hebben er ongeveer 2.25 minuten over gedaan met alle obstacles tussendoor. De volgende obstacles hebben we weten te overwinnen, WE ARE WORRIORSSSSSSSS:

: via netten omhoog klimmen en er weer af (vond dit het engste beetje hoogtevrees)
: zandzak dragen over je schouder (Pfff peace of cake, NOT op de terugweg)
: tussen autobanden hardlopen (ging me super goed af)
: onder een net door kruipen in de modder (heerlijk, hoe viezer hoe beter)
: door een tunnel lopen, tot je knieën in de modder (verloor bijna telkens mijn gympen)
: klauteren over houten muren ( eerste hoge lukte mij niet, rest gelukkig wel)
: zandzakken omhoog tillen dmv touwen (al hangend, kreeg ik het eindelijk voor elkaar)
: klauteren op een springkussen en vervolgens glijdend eraf ( tijd voor een actiefoto)
: over planken balanceren ( perfect, Blake daarentegen wat moeite Haha)
: tot je middel in de bagger in het water lopen (laatste op to do lijstje, dus top adrenaline)

En toen eindelijk samen high five-end de finish over, wat was ik trots en mijn vriendje gelukkig ook!

Aangezien we modder tot letterlijk in onze bilnaad hadden, konden we ons meteen even lekker douchen. NOU, dit keer liet mijn Engels mij weer eens een beetje in de steek. Met douchen, werd er dus afspoelen bedoelt. Je loopt naar het meertje beneden aan de bergen, daar staat een opklap tafeltje, met drie grote flessen (hier zit dus zeep in) en ja hoor je gaat gewoon in dat meertje jezelf wassen. Ik moest weer even terug denken aan de outback van Australië, so whatever gewoon doen. Met nog een aantal zandkorrels in mijn bilnaad, onze droge kleding aangetrokken en off we go. Ps het ideetje om netjes met een handdoekje om je heen je om te kleden, is dus NOT DONE in Amerika, wat een preutse mensen zeg. Dus helemaal gecoverd door mijn Amerikaanse vriendje, had ik eindelijk na een hoop moeite me droge kleding aan hoor, tsjonge Haha!

Op de terug weg, na weer een hoop calorietjes te hebben verbrand mocht ik zeggen waar we gingen lunchen, laat ik nou precies nog weten waar een Grieks tentje zat! Dus op zijn Amerikaans (bijna echt dus) een lekkere ordinaire pita gyros gegeten. Blakes eerste keer vond het ook super lekker. Shoarma zaken kunnen ze hier niet, (Ferdy misschien is dat wat om te beginnen hier, hihi).

Er zijn een hoop mooie, leuke,gekke en sportieve foto's gemaakt. Deze heb ik op mijn Facebook gepost, de film volgt nog, dit zal Blake even in elkaar zetten zodra hij tijd heeft. Ik heb een ontzettend leuke dag gehad, wederom voldaan en samen veel lol gehad en veel zeker veel steun van me zorgzame vriendje Blake!

Mudraces ROCKKKKKKKKKKKK!!!

  • 13 April 2015 - 09:53

    Mams:

    Goodmorning,

    Goed gedaan hoor meissie. Ik ben trots op je. Kan me voorstellen dat je me miste bij de finisch hihihi. Maar jullie deden dit samen -heel leuk hoor. Volgens mij ga je ook een yoga goeroe worden?? Ik blijf wel in de tuin rommelen dat geeft mij ZEN. Giseren was het zover mooi weer - oude kleding aan en schoonmaken en plantjes poten - heel gezellig. Vrijdag komt tante Corry zaterdag optreden zang op de Kerkbrink (Breukelen bruist?) iets van de ondernemers van Breukelen? Maandag dan nog werken, dnsdag vakantie ben heel benieuwd maar heb er wel zin in.
    Hoop op mooi weer een beetje kleur kan ik wel gebruiken. Alls verder goed bij ons.Musicals optreden Brassand in Sporthal afgelopen zaterdag was ook heel mooi - hele mooie liederen atijd leuk.
    Hier gaat ales dus ook door zoals je leest ik ga van de wek bij Bonny skypen naar je.
    Groete en dikke xxx mams.


  • 13 April 2015 - 21:31

    Tante Corry:

    hallo meisje ik lees je verslag het gaat wel lekker he nu hier ook hoor met alles er op en aan m en m zijn druk bezig met kijken van een huis mitchell gaat lekker in zijn baantje nu mayckelll nog dus meisje duimen ik heb heel veel zin in de vacantie met mam en suze gelukkig lusten wij allemaal vitamine drankjes.
    met alleen zuus als roker jij zal zeer besillst met haar meevoelen hoe ver ben jij.het kopen is bij jullie heel duur hoorde ik maar het went wel hoor denk maar aan her rokerslontje van tante corry en ben zondertrillen ook afgekikt ja een rollertje meer ëentje heb nu een nieuw zwempak gekocht en dat helpt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zo meisje ik wens alle sucses en liefde ook aan blake en de kinderen je krijg ze er bij dikke kus ook van hier hoyjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tane corry

  • 14 April 2015 - 08:29

    Mimi:

    Top verhaal wat jij wel niet allemaal meemaakt.
    Trots op je!! Tot het volgende verhaal. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 77273

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: