Dinsdag (14 April) lekker dagje LA! - Reisverslag uit Melrose Park, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Dinsdag (14 April) lekker dagje LA! - Reisverslag uit Melrose Park, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Dinsdag (14 April) lekker dagje LA!

Blijf op de hoogte en volg Peggy

18 April 2015 | Verenigde Staten, Melrose Park

Het is 08:15 ben al vanaf 7 uur wakker(dan gaat hier de wekker, en begint het ontwaken van Saul tot 08:15,hihi) Er word nog even geroepen, bye Peggy have a nice day, ik zeg voor de gein ben er vandaag niet hoor, ben naar me vrienden,Haha. Daar maken we grapjes over aangezien ik dat het meeste mis aan de mensen hier.

Ik maak me klaar voor mijn wandeling van een uur naar me yogaklasje in de bergen, onderweg spotte ik een eekhoorn in een palmboom, gekke combinatie dacht ik nog, maar hey its fucking LA! Ik vond dit zo'n mooi plaatje en kon het dan natuurlijk niet laten er een foto van te maken. Het is zoals ik al eerder schreef een mooie route naar het park, besef me vaak pas later, dat ik precies op het mooie Beverly en de Hollywood boulevard loop, geen klagen hoor, alleen die verrotte heuvels hier, hou geen kuiten meer over man.

Na een uurtje zen te zijn geweest(wat me nu ook steeds beter in de buitenlucht lukt) dus echt in to myself, werd ik toch afgeleid tijdens onze meditatie-afsluiting, ik keek stiekem met éénoog omdat ik dacht ben ik nou gek, of beweegt de aarde om me matje nou telkens, en ja hoor daar zag ik het toch goed, ik heb een nieuwe vriend, eindelijk een maatje, zijn naam is Jason(zie foto), geweldig toch jongens en absoluut niet bang, poseerde zelfs voor de foto, hihi

Op de terugweg, bergafwaarts "thank god, even een afslagje walk of fame, had zo hard gemediteerd dacht lust wel een lekker koud biertje in deze hitte(het is hier deze week erg warm overdag)' ik had het barretje met het buitenterrasje onthouden, zodat ik heerlijk de gekke mensen van deze street kan bewonderen. Het is een beetje te vergelijken met A'dam maar dan tijdens gayparade of carnaval, heerlijk, mams jij zou het geweldig vinden hier. Eenmaal het barretje gevonden wilde ik mijn verdiende biertje bestellen. Zonde hoor het mocht niet zo zijn, geen alcoholische dranken op het terras, oké, oké, dan maar een kleine cola. Pfff kleine cola, mocht blij zijn als ik 1/5 opkreeg. Buikje weer gevuld met wat suikers van de cola, ga ik weer mijn uurtje naar beneden terug wandelen. Thuiskomend is het nog steeds warm, en ga voor het eerst even aan het gedeelde zwembad van het appartement liggen, er is bijna nooit iemand, lekker rustig zodat ik nog even mijn afscheidingsbandjes van het sporten kan bijkleuren. Na een uurtje is het genoeg, echt heel warm daar, en het water is nog te koud, ben toch niet meer zo'n zwemmer, dus genoeg geweest voor vandaag.

Ik bereid me voor "poging 2,,we eten spaghetti. Blake is laat ivm werken en Saul en ik wachten nog eventjes, heel eventjes dan Haha, ik ben uiteindelijk samen met Saul gaan eten jochie heeft de bouw van Eljareau en wil het liefst de hele dag eten natuurlijk. Zo zo Peggy making progress. hij at het hele bord leeg, gelukkig! Blake eet zodra hij thuis is en Renee warmt het op nadat ze thuis is van haar vriendinnen. Dit gaat de goeie kant op, al zeg ik zelf!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 77278

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: