Backpackers Info-dag! - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Backpackers Info-dag! - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Backpackers Info-dag!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peggy

18 Januari 2010 | Nederland, Breukelen

Afgelopen zaterdag ben ik met Sanja & Bonny naar Australien.backpackers-dag geweest.
Dit was een informatie dag gegeven door Nederlanders die hun hart aan Australie hebben verloren.
Het was een super informatieve dag, een hoop geleerd en mijn lijstje met vragen is geheel beantwoord!

Ik ga mijn eerst nachtje bij aankomst in Sydney toch maar even van te voren boeken, want het schijnt dat je naar zo'n lange reis er toch wel behoefte aan hebt gelijk naar een hostel te kunnen gaan. In dit hostel zit ook een Nederlandse organisatie, dus kan ik gelijk terecht voor mijn waarschijnlijke vele vragen.

Wist je trouwens dat wanneer je lekker aan het dobberen bent in de grote zee, er soms een noodalarm af kan gaan? Dit betekend dat je als een gek moet zwemmen naar de kust omdat er een SHARK-ALARM is gesignaleerd!
Ik was aan het overwegen om misschien te durven snorkelen, maar denk dat het voor mij alleen bij pootje baaien blijft!

Groetjes Peggy

• 18 Januari 2010 - 09:49

Mams:

Heel leuk hoor, als ik zoiets lees is het toch wel erg dichtbij.

• 18 Januari 2010 - 10:51

Sanja:

volgens mij gaat het nu goed.

• 21 Januari 2010 - 09:30

Judith Litzouw:

Hoi Peggy,

Leuk hoor dat je dit gaat doen. We gaan je absoluut volgen.

Liefs,

Judith Litzouw
    (vrouw van Fred)

• 22 Januari 2010 - 10:15

Tante Corry:

mijn eerste mailtje aan jou, veel plezier met de voorbereiding.

• 04 Februari 2010 - 10:41

Carlijn:

Nou lieve collega,

ga je maar lekker amuseren met die toppers in de zee haha..

ga je wel missen hoor hier bij de receptie, zo raar als ik dadelijk in mijn uppie zit.. maar gelukkig hebben we nog even..

tot later,

xx

• 08 Februari 2010 - 21:06

Joke:

He Peggy,
    Ik heb je site gevonden en reken maar dat ik je ga volgen :). En natuurlijk na 10 april om te kijken hoe m'n reismaatje vreemd gaat hehe :). Nog een kleine 3 weken en dan is t zover. Spannend he. Ik hoor wel hoe te verder gaat.
    Groetjes Joke ;)

• 09 Februari 2010 - 11:12

Hoi Reis Maatje:

Joke heeft je reissite gevonden en het meteen doorgemailt aan mij. Nog ff voor jou! en voor mij duurt het nog wel even.
    Maar............we treffen elkaar en dan kunnen we een aantal weken samen reizen. Heb er heel veel zin in! Mijn collega heeft al verschillende routes uitgeprint er zijn zoveel mogelijkheden. He wijfie we houden contact en zien elkaar nog wel voordat je weggaat.
    XXX mar.