Home Sweet Home! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Home Sweet Home! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home!

Door: Peggy

Blijf op de hoogte en volg Peggy

26 Mei 2010 | Australië, Sydney

Lieve Lezers,

Allereerst sorry dat ik jullie voor de gek heb gehouden, maar geloof het of niet maar ik schrijf deze pagina al vanuit Nederland, hi hi hi.

Er zijn maar een paar mensen geweest die ik had verteld van mijn eerdere terugkomst.
Ik ben afgelopen maandag de 17e, tegelijkertijd met Marijke naar Nederland gevlogen (weliswaar een andere vlucht).
Dit om optijd te zijn voor mijn zus der vrijgezellen-feestje!
Ik heb hier haar dan ook mee weten te verassen!

Ik ben afgelopen dinsdag opgehaald, door mijn moeder, Bonny & Kids en Miralda, thuis was er een BBQ georganiseerd, super gezellig hier waren Garry, Papa en Ferdy ook bij!

Jullie hadden Bonny der gezicht eens moeten zien, emotioneel maar oh zo gelukkig!
Het vrijgezellen-feest 2 dagen later, was dan ook OP & TOP!!!
Ik had dit voor geen goud willen missen!`

Ik heb van mijn verblijf in Australie ontzettend veel genoten.
WAUW wat heb ik veel mooie dingen mogen bewonderen, wat heb ik een leuke, lieve mensen ontmoet en een hoop geleerd, ook over mezelf!
Ik kan met trots zeggen, dat ik mijn rugtas aardig heb kunnen legen en het zonnestraaltje weer ben!

Ik wil iedereen bedanken, die hebben gereageerd en trouw mijn site hebben gevolgd!
Ik hoop dat jullie van mijn verhalen en foto's hebben genoten!

Marijke,(mijn lieve MARRETJE) jij ook bedankt, had deze laatse 5 weken met niemand anders willen delen!
We hebben een hoop van elkaar kunnen leren en weten nu maar al te goed wat serveivelen is, hi hi hi.

Zoals iemmand eerder mij al vertelde;

AUSTRALIE IS EEN DAGBOEK
VAN MIJN LEVEN GEWORDEN!

EEN REIS OM NOOIT TE VERGETEN!!!!!!

• 26 Mei 2010 - 18:31

LAK:

SLoerie! Ben je er maandag weer? Erg fijn om je weer te zien, ben je alweer een beetje gewend aan het leven hier?

• 27 Mei 2010 - 01:35

Sjanneke:

Heej boef:). Goed gedaan man. Bonny was al een tikkie bang dat het niet ging lukken met vrijgezelle feest. Helemaal goed gedaan. Ik zie je snel en ben blij dat je je weer helemaal peg voelt. Ken het gevoel helemaal. Oz heeft hetzelfde voor mij gedaan toen der tijd. Gr uit cocoa beach Florida. X

• 28 Mei 2010 - 11:38

Jes:

Een reis om nooit te vergeten........

• 18 Juni 2010 - 07:57

Lex:

Hey Peg,

Lees de meeste verhalen nu pas. Heel vet!