Dag 29: Afscheid Chubby! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Dag 29: Afscheid Chubby! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Dag 29: Afscheid Chubby!

Door: Peggy & Marijke

Blijf op de hoogte en volg Peggy

15 Mei 2010 | Australië, Sydney

Vanmorgen vroeg op,alles nagelopen voor chubby,en de route naar Sydney center gevraagd.
Ik was best zenuwachtig om in Sydney centrum te moeten rijden,zeker door Kings Cros,maar het viel reuze mee gelukkig.
We zijn maar 3 keer langs hetzelfde pleintje gereden, maar uiteindelijk bestemming bereikt, hi hi hi.

Toen weer die klote rugzak op,we snappen niet hoe deze dingen steeds maar zwaarder worden hoor???

Gelukkig was het eerste de beste hostel 5 minuten verderop,dus deze maar gelijk geboekt!
Jammer dat het zo agenebbes is hier, maar zitten wel vlakbij het centrum en chinatown! (kunnen niet alles hebben he??)

Vanmiddag heerlijk bakkie gedaan in het zonnetje,wat geshopt en vanavond lekker decadent gegeten, Steak met patat en mayonaise,hi hi.
Daarna nog ff afzakkertje op het terrasje genomen!

• 16 Mei 2010 - 19:35

Joke:

he Meiden, het gaat hard he. Maar dit avontuur hebben jullie toch maar mooi beleefd. :) nog effe marijke en dan weer een lange ruk terug :( geniet de laatste dagen en tot ... di...wo ?? lfs

• 19 Mei 2010 - 18:58

John En Ineke:

Hoi Marijke, ik heb gezien dat jij geprobeerd hebt te bellen
    zet het even op de mail
    of sms even, want ik ben overdag moeilijk bereikbaar. Gr, John