Mission Beach! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Mission Beach! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Mission Beach!

Door: Peggy

Blijf op de hoogte en volg Peggy

09 April 2010 | Australië, Sydney

Donderdagavond aangekomen in Mission Beach.
Ons hostel genaamd: Absolute backpackers, is schoon, mooi en lijkt echt op een zomerhuis.
Zwembad, grote keuken een veranda, mooi hoor!
Er is hier verder weinig te beleven, maar dat hindert niet want nog 2 dagen dan zijn we in de grote stad Cairns.

Vicky en ik hebben onze resterende spaghetti gegeten en relaxt filmpie gekeken.
Toen ik eenmaal naar me bedje wilde, lag er iemand anders in???
Shit weer geen vent, dacht ik nog hi hi hi!
Ik heb er helaas toch wakker moeten maken omdat er geen overige vrije bedden waren in onze 12 persoons kamer?
We hebben het gelukkig samen met iemand van het hostel kunnen oplossen en had gelukkig al snel weer mijn eigen bedje terug!

Vrijdag: 08.30 uur wakker, onze boodschappen waren inmiddels al weer opgepeuzeld,dus even naar de Woolworths gelopen,opzoek naar de Reduce producten natuurlijk,maar toch weer 40,- dollartjes lichter (vind je het trouwens gek dat me geld zo hard gaat,het schijnt dat Australie de duurste supermarkten ooit heeft)!!!
Ik ben een beetje klaar met de geroosterde boterhammen met jam, dus heb ik nu kaneel en suiker op mijn brood, net als vroeger, lekker en goedkoop!

Na ons ontbijtje hebben we eerst eens onze backpacken goed uitgemest, alle kleding gewassen maar vooral backpack miervrij gemaakt, hi hi hi.
Tja na al die inspanning en terwijl onze kleding moest drogen,zijn we maar even bij het zwembadje gaan uitsrusten.
Ik heb dit keer niet gezwommen aangezien er van alles indreef: blaadjes, kleine insectjes zelfs een dode pad, NOPE: dan maar even zweten op me ligbedje.

S'avonds bij onze kamer aangekomen om te douchen, was er een briefje op de deur geplakt, of Vicky en ik ons even wilde melden bij de receptie?
Schrok me kapot, dacht oh nee he, er is toch niets ergs gebeurd he?
Maar wat was het nou:........................
De vorige nacht toen we aankwamen in ons hostel was de receptie al gesloten.
De volgende morgen waren we helemaal vergeten te betalen,tja dat kan soms toch gebeuren?
Ze waren echt over de zeik en beschuldigde ons van expresse nalatigheid?
Shit, wat nu,dan is Australie echt een naar land hoor,met al hun regeltjes!
Maar goed,uiteindelijk netjes betaald, eerlijk gezegd dat we het ECHT vergeten waren en gelukkig was er na een hoop trammeland niets meer aan de hand!

Vanavond eet ik echt gezond, aardappels en sperziebonen uit blik, hi hi hi.

Dan ons laatste nachtje in Mission Beach,voor we voor de laatste keer per Greyhound reizen richting Cairns.

Er reist nog een Nederlands meisje, (Natalia uit Amsterdam) met ons mee naar Cairns, dus zijn de aankomende week met zijn drieen.

Ik heb in Cairns 4 dagen de tijd om een leuk hostel te zoeken en me te orienteren voordat Marijke komt.
Ik heb haar vandaag gesproken en zij land a.s. woensdag 14 April,22.30 uur in Cairns.

Tot in Cairns!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 77326

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: