Magnetic Island - Dag 2: - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Magnetic Island - Dag 2: - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Magnetic Island - Dag 2:

Door: Peggy

Blijf op de hoogte en volg Peggy

07 April 2010 | Australië, Magnetic Island

Woensdag 09.00 uur wakker, heerlijk en lang geslapen.
Jippie de zon schijnt en nu eindelijk was het Magnetic Island ipv Magnetisch Ijsland.
Snel eruit, ontbijtje gemaakt, bikini's aan en op naar het strand.
Het is hier prachtig!!!
Geen wonder dat celebrities zoals Madonna en Camerion Diaz hier vaak komen om hun vakantie te vieren!

Boekjes gelezen, af en toe ff omgdraaid, mooie kiekjes gemaakt, ijsje gegeten,wat wilde we nog meer?

Om 15.30 uur weer terug naar onze kamer om te douchen en om te kleden voor de avond, want?????????

Er was namelijk een Toad race, je zult het niet geloven maar dit is een padden-race!
Het gaat zo:
Nadat alle 8 padden een demostratie hebben gegeven, worden ze allemaal in een glazen koker geplaatst.
Alle biedingen worden uitgebracht en de padden maken zichzelf als Rocky Balboa klaar voor hun demostratie.
3.2.1 GO GO GO, de padden worden vrijgelaten en de pad die als eerste uit de circel is gesprongen is de winnende pad.
Ik moet eerlijk bekennen dat voordat de wedstrijd begon ik met mijn neus vooraan stond, maar ik eindigde al snel achteraan in de circel, gadverdamme wat een vieze beesies!
De winnende bieder moest trouwens wel eerst de pad kussen voordat hij zijn geld mocht ontvangen, hi hi hi.
Geweldig wat een show, maar nooit meer hoor.

ps: Mama ik heb voor jou speciaal een filmpje gemaakt voor als ik weer thuis ben, hi hi hi.

  • 09 April 2010 - 09:06

    Sjanneke:

    ja ik lees het al je verveeld je stierlijk ;).... zou ik ook doen. Niets te doen daar veels te relaxed. Geef mij maar bugaboo hoor en het hollandse weer...haha NOT!!!

  • 09 April 2010 - 09:17

    Marijke:

    tis maar goed dat jij niet gewonnen hebt met die paddenrace! Je kunt beter een lekkere vent kussen dan een pad bahhhhh. En die australische kinderen zijn ook niet opgevoed. Staan ze nog niet eens hun plaats af voor een dertiger. Ik zal nog een tube zeeppoeder meenemen en we bellen elkaar zodra ik in Sydney ben. Nog ff en ik sla de spinnen wel uit de camper. En de dingo's doen we samen. He lieffie dit is mijn laatste berichtje morgen ochtend vlieg ik. XXX mar.

  • 10 April 2010 - 21:16

    Jes:

    Ooohhh en ook hier ben ik geweest. Is de full moon party al geweest??? Wat heerlijk om je verhalen te lezen. Je schrijft erg leuk. Oh ik wil er bij zijn als je dat filmpje aan je moeder laat lezen. Je tante is dus alweer bijna onderweg. Oh wat gaat de tijd snel... geniet geniet en blijf genieten Kussies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Magnetic Island

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 77399

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: