Dag 13: Van parkeerplaats richting Port Augusta - Reisverslag uit Port Augusta, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Dag 13: Van parkeerplaats richting Port Augusta - Reisverslag uit Port Augusta, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Dag 13: Van parkeerplaats richting Port Augusta

Door: Peggy & Marijke

Blijf op de hoogte en volg Peggy

29 April 2010 | Australië, Port Augusta

Weer de Stuart Hwy op!
Onderweg weer geen ander uitzicht dan dode dieren langs de kant.
Tot onze grote verbazing veranderde gelukkig het landschap in mooie groene (broccoli)velden, meren, bergen en veel rode aarde.
We zijn gestopt voor een bakkie bij een heel mooi meer, behalve de (kut)vliegen was het een prachtig plaatje.

Tegen 14.00 uur vonden we een camping waar niemand op zijn post zat.
We moesten maar even naar het huis lopen met de rode voorgevel.
Daar kwam een Trolly van de trap gelopen van 3 bij 2.
als zij niet uit keek, viel ze zo voorover hi hi hi hi.
Deze trol vertelde spontaan, jaaaaa per vandaag is het tarief vehoogd.
We dachten meteen rot lekker op met je camping, staan nu wat duurder, maar dat zijn nou eenmaal onze principes, hi hi hi.

Lekker aardappeltjes met groeten gemaakt, en spelletjes in onze chubby gespeeld, s'avonds buiten zitten is bbbrrrrrrrrr.