Dag 15: BORN TO BE WILD!!!!!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Dag 15: BORN TO BE WILD!!!!!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Dag 15: BORN TO BE WILD!!!!!!!!

Door: Peggy & Marijke

Blijf op de hoogte en volg Peggy

01 Mei 2010 | Australië, Sydney

Vanmorgen eieren en spek ontbijtje gekregen van de bikers-ozzie's, ze zijn zo vriendelijk en iedereen nodigt ons uit voor verhalen en hun kampvuur!
Soms zijn het net vliegen,maar wat wil je dan ook met 2 leuke Dutchies,hi hi hi hi hi.

Daarna hebben we een 2 uur lange wandeling gemaakt door de bergen, mooi hier hoor!
Onderweg kwamen we onze gids tegen, genaamd Banai (een vuilnis bakken ras-hondje)die de weg beter wist dan wij.
S'avons lotto, wij als enige niet Bikers mochten ook mee doen met het gokken, het geld kwam ten goede aan de Flying Doctors.
Ja ja, Marijke had prijs, dan maar eeb geurvretertje uitgekozen voor onze Chubby, deze kwam goed van pas na 2 weken erin te hebben geslapen, hi hi hi hi.

Tot vannacht 04.00 uur gezellig met de Bikers rondom het kampvuur zitten, kletsen en drinken.
We horen er helemaal bij, heb zelfs een echt Bikers-shirt gekregen.

• 03 Mei 2010 - 18:48

Erwin En Diny:

Houten kop de volgende morgen :-) Zo te lezen goed naar de zin gehad. We hebben het smsje gehad. Jullie maken wat mee daar, we willen wel een paar weken ruilen als het goed is hahahahaha. Tis hier k.... weer. Ma wil je kijken of ze een mooi boek hebben over barrier reef als je die kant nog komt? Je krijgt de groetjes van Marcus en Priscilla, zitten te wachten tot je er weer bent. Gaat goed met ze. Gisteren nog even wezen in maarssen geweest in golfslagbad, hebben ze lekker gezwommen en plezier gehad. Hier alles ook zijn gangetje, bullmans ook oke.
    Vermaak jullie en we lezen het volgende verslag wel weer
    Grtz en liefs
    Erwin, Diny, Marcus en Priscilla