Dag 18: Mt Gambier - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Dag 18: Mt Gambier - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Dag 18: Mt Gambier

Door: Peggy & Marijke

Blijf op de hoogte en volg Peggy

04 Mei 2010 | Australië, Sydney

Vandaag in Mt gambier aangekomen.
Eerst maar weer eens opzoek naar internet om onze foto's te oploaden, gelaas weer geen mogelijkheid voor foto's.

Tijdens onze zoektocht naar een camping, reden we voorbij Blue Lake.
Hier gaan we morgen een kijkje nemen, want nu regent het te pletter en we hebben het weer eens koud!
Zo jammer zijn verplicht in de Chubby te schuilen, ivm de kou en de regen.
Het beinvloed behoorlijk de reis!

Marijke, lekkere pannenkoekjes gemaakt, terwijl ik lag te blauwbekken in me slaapzakkie, hi hi!
Hadden we nu maar wat meer winterkleding mee genomen, brrrrr.

S'avonds onder een heather in de kantine Australische tv gekeken en vroeg onder de wol!
We hebben door de kou helaas niet zoveel kunnen slapen.
Hopende morgen op beter weer!