Dag 20: The Great Ocean Road: deel I - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Dag 20: The Great Ocean Road: deel I - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Dag 20: The Great Ocean Road: deel I

Door: Peggy & Marijke

Blijf op de hoogte en volg Peggy

06 Mei 2010 | Australië, Sydney

Vanmorgen om 10.00 uur vertrokken richting The Great Ocean Road!
De zon schijnt, en dan ziet alles er weer mooier uit!

Na +_ 100 km onze eerste stop op:
The Gor!

(De foto"s van alle stops en bezienswaardigheden volgen nog, kunenn weer geen foto;s uploaden hier!)

Rond 16.00 uur een prachtige camping gevonden en we vielen letterlijk met onze neus in de boter!
Prachtige Koala's, grote gekleurde papegaaien (die zo uit je hand eten) en een eigen vuurkorf (die helaas pas na 2 uur aanging, door het natte hout, hi hi hi).

Met het geluid van de zee op de achtergrond en weer een mooie sterrenhemel, toastjes en een wijntje, kan onze dag niet meer stuk!!!

Morgen deel II van The Great Ocean Road, word vast weer zo adembenemend!