Dag 23: Rosedale - Genoa - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Dag 23: Rosedale - Genoa - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Dag 23: Rosedale - Genoa

Door: Peggy & Marijke

Blijf op de hoogte en volg Peggy

09 Mei 2010 | Australië, Sydney

BBrrrrr wat hebben we het weer koud gehad vannacht!
Terwijl hier de laatste 2 dagen wel overdag de zon weer schijnt, tussen de 15 en de 20C.
S'avonds is het nu wel weer vroeg donker, vochtig en koud!
We hebben heel wat kilometers gemaakt, +_ 5.5 uur gereden.
Onderweg een stop gemaakt in Lake Entrance, waar ik voor het eerste in mijn leven Pelikanen van zo dichtbij heb gezien, wat zijn die groot zeg!

Vanavond staan we weer een nachtje op een camping, even lekker douchen, water vullen voor chubby, telefoons opladen enz enz.
Onze camping in Genoa is aan een prachtig groot meer, WAUW!!!!!

• 13 Mei 2010 - 19:04

Wil:

heemeiden,eindelijkkan ik weer wat van jullie lezen,problemen met de pc
    Marij,je vertelt me alles wel he.Met de katten en je huis alles goed.Tot volgende week en uitkijken he!!!!