26 april dutch Kings day@Santa Monica pier - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Peggy Nap - WaarBenJij.nu 26 april dutch Kings day@Santa Monica pier - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

26 april dutch Kings day@Santa Monica pier

Blijf op de hoogte en volg Peggy

27 Maart 2015 | Nederland, Breukelen

Leuk vooruitzicht, om volgens Blake niet home-sick te worden, vieren we gewoon Kingsday in Los Angeles. Op de boulevard van Santa Monica pier!

Wat kan ik verwachten?
Fresh haring flown from Holland (mag hopen van niet, of zal het ingevroren zijn?) hihi.
Kroketten, frikandellen (oftewel dutch hot dog,zoals de Amerikanen dit noemen)
Poffertjes (deze is leuk, dit noemen zij, dutch dollar pancakes

Live performances, van niemand minder dan:
Jos Smith?
Angela moyra?
& Vinny fazzari?
(Uhm iemand van jullie die deze kent??, Nope, ik ook niet!
Dussssss mam misschien iets wat voor jou om met je zanggroepje over te komen voor de echte Hollandse smartlappen?

Maar goed, ik heb hier zeker zin in, misschien dat ik er leuke contacten aan over houd, en ik me af en toe lekker uit kan laten tussen de Hollanders? En leuk gebaar van Blake dat hij ermee komt, zal voor hem een rare dag zijn, ach ja kan hij vast wennen aan het altijd zo gezellige Breukelen!

  • 28 Maart 2015 - 12:41

    Mams:

    Nou wie weet komen we nog eens optreden daar??? hihihi.

    Zal wel heel leuk worden en heel attent dat hij hieraan denkt.
    Maar het meeste om idd een Nederlands contact aan over te houden???



  • 29 Maart 2015 - 09:56

    Marretje:

    Hola Sneppy

    Jaaaaaaaaa........nog een paar dagen, en dan het avontuur tegemoet. He lieffie blijf jezelf en geniet er van. Wens jou een goed vlucht.

    Buena suerte en LA.
    Atentamente,
    MARRETJE.

  • 01 April 2015 - 19:12

    Selina:

    Hey lievie

    Je bent er nu veilig en wel
    Geweldig avontuur weer... enjoy enjoy

    Top idee van Blake dat Dutch Kings day

    Nou meis we gaan hier heerlijk mee genieten van je verhalen

    Liefs X

  • 02 April 2015 - 09:15

    Bonny:

    He zusje....

    Wat zal jij genieten allereerst vanwege het weer. hier storm en wind en regen en blah blah boring!!!
    Gelukkig komt papa wel terug dus jij er uit papa erin !!!

    Talk to you soon xx

  • 04 April 2015 - 21:39

    Mayckel:

    tof meid, ik heb die dag ook een feestje, wordt voor het eerst in 10 jaar dat ik in nederland de koningsdag weer kan vieren, denk dat het amsterdam wordt, kan ik zeggen dat ik mijn verjaardagfeestje heb gehad met 1 miljoen mensen....zal aan je denken die dag. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 77360

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: