Maandag (13 April) 't Echte gezinsleven begint! - Reisverslag uit Melrose Park, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Maandag (13 April) 't Echte gezinsleven begint! - Reisverslag uit Melrose Park, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Maandag (13 April) 't Echte gezinsleven begint!

Blijf op de hoogte en volg Peggy

18 April 2015 | Verenigde Staten, Melrose Park

Jaja het echte gezinsleven is begonnen, s'morgens kids naar school, Blake naar zijn werk! Ik heb besloten meteen me bedje uit te gaan zodra ik de voordeur hoor dicht gaan en ze uiteindelijk weg zijn! Het is s'morgens best hectisch, een puber zoon die maar niet ze bed zelf uit komt, iedereen tegelijk willen douchen verdeeld over 2 badkamers, nee ik wacht nog wel even. Now its my turn, kopje koffie zetten, yoghurttje eten en een beetje bijkomen van de mudrace. Helaas zijn me lymphen toch weer een beetje aan het zeuren, dus ff een dagje geen hyken,yoga,of de stad door wandelen. Ik ga het huis maar eens een beetje poetsen, overal een doekje overheen en stofzuigen. Jezus man, dat ding is niet te tillen zeg,herinneren jullie die staande stofzuiger nog van Queen, uit het liedje "i want to break free,,?! Nou zo één dus. De hoekjes van alle kamers heb ik dan ook maar gelaten voor wat het is.

Om 13:00 uur een date met mijn beste vriendinnetje Mieke via FaceTime, heerlijk haar weer gesproken te hebben, even lekker geroddeld maar vooral luisterend naar haar verhalen over haar nieuwe vriend, god wat heeft ze het te pakken, ben gelukkig voor haar, zij gelukkig, ik gelukkig!

Na heerlijk te hebben gesproken met elkaar, wordt het weer tijd voor mijn huismoederrol(Haha) ik ga koken.... We eten salade met kip, van oud brood eigen croutons gemaakt, heerlijk. Blake liet mij al weten dat hij de hoop "avondeten,, al een beetje had opgegeven, daar gaf ik hem nu achteraf gelijk in. Renee ging uit school naar een vriendinnetje en Saul, vond het denk ik TE gezond en at liever een pizza,Haha. Ach ja des te meer voor ons. Renee kwam uiteindelijk na het eten thuis en had trek,gelukkig dat ik nog wat bewaard had, ik vroeg haar meteen of ze wilde of ik kookte en of ze mij kan laten weten indien ze niet mee eet, dit was een goed idee en wordt vooralsnog volgens plan uitgevoerd(bravo peg, you can do this hihi).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 77350

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: