Woensdag (14 April) Vriend "Will,, in LA downtown - Reisverslag uit Melrose Park, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Woensdag (14 April) Vriend "Will,, in LA downtown - Reisverslag uit Melrose Park, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Woensdag (14 April) Vriend "Will,, in LA downtown

Blijf op de hoogte en volg Peggy

18 April 2015 | Verenigde Staten, Melrose Park

Om 20.00 uur moet ik klaar zitten want Blake en ik zijn uitgenodigd bij Will, om zijn nieuwe appartement te komen bezichtigen. Will is een schrijver die werkt voor het blad Lexus, Lexus is waar Blake werkt. Will is een boom van een kerel, donker getint en draagt een grote zwarte bril (net Urkel maar dan in het groot haha) , is gek op de LA clippers, van hem hebben we de vorige keer dan ook zijn kaartjes gekregen voor de basketvalwedstrijd. Oorspronkelijk komt hij uit New York, maar woont nu in LA ivm met zijn schijven.

We pakken de uber (taxi in LA) zodat ook Blake een drankje kan doen. Eenmaal aangekomen in het hoge appartementen complex, arriveren we in een mege grote lobby, het is dan ook echt net een hotel. De receptioniste vraagt ons voor wie we komen en er wordt gebeld naar Will die ons in dezelfde lobby komt ophalen. Als eerste gaan we naar verdieping 8, het is een waanzinnig appartement, mijn style qua inrichting en we drinken een drankje, ik krijg meteen een vestje te leen (het koelt s'avonds hard af) en nemen onze drankjes mee naar het dakterras. Wauw wat een uitzicht, het dakterras is er dan ook niet zo maar een (net als de rest van het gebouw), er is een hondenuitlaat plek, het dakterras heeft 2 buitenkeukens voorzien van bbq, ligstoelen alla riviera de maison, prachtig. Na ons drankje, gaan we nog even langs het zwembad, jacuzzi een andere buitenkeuken en de social media hal, (grote tv"s, computers, spelletjes etc). Het is echt een prachtig gebouw, maar toch ben ik blij met het complex waar Blake in woont, meer in de bewoonde wereld, wat ouder ipv de nieuwbouw en torenhogen wijken waar we nu in verkeren.

Blake en ik hebben nog niet gegeten, ik mag kiezen, so Sushi it is! Wederom een prachtig uitzicht, heerlijke Sushi en een lekker koud biertje (180,- dollar lichter, but hey what the heck) Eenmaal gegeten wil Will ons nog 1 ander plekje laten zien, voor het zo geheten afzakkertje! We gaan naar de ''Cana Rum bar,, cana is een cubaanse sigarenbar, die niet te vinden is als je het niet weet en er niet binnen komt tenzij je een pasje hebt. Het ligt verstopt in een alliy (afgelegen steegje ) je ziet alleen een velrood licht met een rode loper, precies zoals in de tijd van de burlesque&moulin rouge. Blake vertelde mij dan ook dat ze deze tenten vroeger stiekem oprichtte, omdat er toendertijd nog geen alcohol geschonken mocht worden. De Cana Rum bar, probeert dit gevoel na te bootsen, en het is ze dan ook dammmm goed gelukt! Het is er donker binnen, tevens mooie sfeer, grote leren chesterfield banken, obers in pak met stropdassen als in the 70tis (het perfecte plaatje) je besteld een wiskey,cocktail of eventueel wat anders aan de bar, met daarbij natuurlijk de passende sigaar, want dat is eigenljk waar het hier om gaat. Er is een aparte rookruimte (wauw dat ik dat hier nog mag meemaken, hihi) we vinden een geweldige plek bij de opendhaard, op oude rsutieke queen ann style bankjes en hoppa genieten maar, ik hoef voorlopig nergens anders te zijn! Ik vond dit super om mee te mogen maken, deed me inderdaad denken aan Cuba, we hebben het gezellig gehad met zijn drieen en optijd weer naar huis en ons bedje in. Ik ga ook hier zeker nog een keer naar terug. Will en zijn vriendin (zij was er niet bij) hebben ons uitgenodigd volgende week naar een karaoke bar te gaan, ik vertelde dat ik dit ook in LA wilde meemaken, so Karaoke it is!l

  • 18 April 2015 - 08:55

    Mimi:

    Mogguh pegster,
    ik zit weer te genieten van je verhalen.
    Idd als je er loopt besef je pas waar je
    bent en je bent zeker niet bang. Hoe is
    het er savonds dan of ga je dan niet alleen
    over straat? Die kids trekken wel bij joh,
    je bent een schat!! Moet ik wat makkelijke
    recepten door appen voor het eten??
    Verder blijf ik je volgen dus op naar je
    volgende verhaal.
    Dikke XXX mi

  • 18 April 2015 - 09:52

    Joyce:

    Hey wijfie heb weer genoten van je belevenissen! Het integreren gaat je goed af wat ik zo lees...goed hoor! Ook zo heerlijk om te leven in zo n klimaat...begint hier nu ook eindelijk btje lente te worden...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 77355

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: