De Route! - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Peggy Nap - WaarBenJij.nu De Route! - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

De Route!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peggy

10 Februari 2010 | Nederland, Breukelen

Hi all,

Jaja de tijd vliegt nog 17 dagen en dan is het zover.
Backpack,dag-tas,slaapzak,hoeslaken alles dan ook al allemaal prima
in orde.

Ik heb de route al aardig gepland, en dacht het is misshien wel leuk,
deze met jullie te delen.
Hoelang ik ergens slaap is nog niet bekend, behalve dat ik de eerste 3 nachten in het WOODDUCK INN in hartje Sydney verblijf.

De Route:

Sydney
Coffs Harbour
Byron Bay
Brisbane (cold coast)
Fraser Island
Rockhampton
Whitsunday

Hier ontmoet ik mijn lieve tante die voor 5 weken met mij komt mee reizen.

Dan samen verder naar:
Cairns
Great Barrier Reef

Dan na al dat gesnorkel en gezwem, samen met onze gehuurde mini-bus op naar de outback via:

Cape york (nationaal Park)
Darwin (nationaal Park)

en uit-eindelijk natuurlijk:

Ayers Rock (Uluru heilige berg)

En weer terug via Queensland naar de kust.
Hier gaat mijn reis weer alleen verder, deze laatste 2 weken laat ik dan ook nog even open!








  • 10 Februari 2010 - 15:09

    Bonny:

    Hoi peg, zal je wel missen hoor.

  • 10 Februari 2010 - 17:31

    Mams:

    Gaat vast leuk worden.

  • 11 Februari 2010 - 19:47

    Frans En Nelly:

    Hoi Peggy een hele mooie reis, veel plezier

    groetjes

    Frans en Nelly

  • 14 Februari 2010 - 19:48

    Mayckel:

    he muts, je gaat dan toch echt down under, ik zal met intresse je reisverslagen lezen en wie is die tante...toch niet mijn moeder of wel.hahaha veel plezier daar peg....

  • 16 Februari 2010 - 10:19

    Tante Mimi:

    He scheet, wel grappig dat ik nu al schrijf terwijl je nog niet eens weg bent! Ga er heel erg van genieten, laat alle teringzooi achter je en ga er een hele mooie reis van maken! Wij gaan je volgen, en je weet het he, we lof joe.

    Dikke kussen Miral,ton,toon,huub

  • 18 Februari 2010 - 07:54

    Erwin En Diny:

    Hey Nicht,
    Ga je veel plezier wensen op je toch door aussie land. We gaan je volgen en kijken met een beetje jaloezie naar je verhalen. Ook al zijn wij net terug van de Filipijnen, we willen toch ook wel weer heel erg graag terug die kant op. 2011 dan maar weer :-) MOchten we je niet meer zien voor je weggaat dan wensen we je heel een veilige trip die kant op en heel erg veel plezier. Maak er wat moois van en laat ons allen meegenieten van je reis.
    Liefs
    Je grote neef en Diny

  • 21 Februari 2010 - 12:03

    Selina:

    Hey Peg
    Bijna is het zover...spannend!
    We gaan je volgen hoor
    Heel veel plezier!

    Liefs xx Selina, Koos, Reno & Deylin

  • 22 Februari 2010 - 09:38

    Billy:

    He Peggy,echt grappig dat je naar de wood duck inn gaat, daar ben ik ook gestart. Ze hebben daar een heel leuk dakterras met uitzicht op Sydney en altijd een cocktailparty of een bbq met kangeroovlees!!

    Nou, dirk en ik hebben net tomaten geplukt maar dat hoef je echt niet te doen. We hebben 20 dollar verdien en gewerkt van 7.00 tot 15.00u echt triest dus!

    Misschien komen we elkaar nog tegen en alvast veel plezier kus Dirk en Billy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breukelen

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 652
Totaal aantal bezoekers 77318

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: