Afscheidsborrel ' t Rechthuys 25 februari 2010: - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Afscheidsborrel ' t Rechthuys 25 februari 2010: - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Afscheidsborrel ' t Rechthuys 25 februari 2010:

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peggy

27 Februari 2010 | Nederland, Breukelen

Lieve vrienden en famillie,

Via deze weg wil ik iedereen bedanken, die aanwezig was.
Het was super gezellig, en ik neem deze herinneringen dan ook zeker mee!

  • 27 Februari 2010 - 09:16

    Ben En Astrid:

    Nog even Peggy en je gaat een fantastische tijd tegemoet. Je gaat naar een geweldig land, lekker klimaat en vriendelijk en behulpzame mensen. We hopen dat alle verwachtingen en wensen uitkomen en probeer voor jezelf tot rust te komen. Veel plezier en geluk en onthou: Down Under = no worries!

    Astrid en Ben


  • 28 Februari 2010 - 11:46

    Hi Peg:

    ik hoorde dat je toch nog een raamplaatsje kon bemachtigen. Heb je nog een beetje kunnen pitten?
    Heb nog geen bevestiging van Woodduck Inn voor de veranderde arrival date maar dat komt wel goed. Ga van de week maar eens een internationaal rijbewijs halen en de rugzak en nog wat kleine dingen. Las de reactie van Bil dat hij ook in Woodduck heeft geslapen ja..... we volgen zijn sporen. He, wijfie pas goed op jezelf en ik hoor het allemaal wel. dikke kus van (we zeggen geen tante meer) Mar.

  • 28 Februari 2010 - 12:25

    Tante Mimi:

    He lieverd, dat was me het afscheid wel zeg, wat was jij cool! Ik ben blij dat ik er toch nog ff bij was! Lieverd ga een leuke tijd tegemoet, pas goed op jezelf, en walk alle problems uit je lijf! Ik ga je op de voet volgen, en you now wat we hebben gezegd!! Maak er het beste van en tot over 3 maandjes.

    lof joe xx miri

  • 01 Maart 2010 - 11:31

    Marcella:

    Moppie!!!
    Ik neem gelijk ff een kijkje op je site hoor...
    Wilde even weten of je veilig was aangekomen etz.
    Maar gelukkig is alles goed!!!
    Nou liefie heel veel plezier daar en lekker genieten!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breukelen

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 77403

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: