Magnetic Island - Dag 3 - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Magnetic Island - Dag 3 - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Magnetic Island - Dag 3

Door: Peggy

Blijf op de hoogte en volg Peggy

08 April 2010 | Australië, Magnetic Island

Weer een schitterend morgen, lekker geslapen, maar cornflakes-ontbijtje was niet te eten, melk was weer eens bedorven, bluhhhhh, dat gaat hier zo snel??
Ach ja dan maar geroosterd broodje met suiker, best lekker hoor!
Backpack weer ingepakt, uitgecheckt en nog even de tijd om bij het zwembad te roosteren!

De ferry vetrok om 13.30 uur, gelukkig deze keer geen storm,
maar zonneschijn!
Onze Greyhound zou eigenlijk om 14.30 uur vertrekken maar had vertraging van dik een uur (waarschijnlijk omdat dit keer ik niet achter het stuur zat, hi hi)
Helaas waren we daardoor pas om 19.30 uur in Mission Beach aangekomen en was het dorpje met zijn kleine markt al gesloten!
Mission beach is onze stop voordat we dan eindelijk, zaterdag in Cairns aan zullen komen!

• 09 April 2010 - 13:25

Sjanneke:

nee ben nog steeds niet jaloers. Zit echt nog steeds veel liever hier op kantoor:).....

• 09 April 2010 - 19:34

Mister Wilson:

hoi, scheet. je laatste vier verhalen gelezen en je foto's bekeken. je blijf maar genieten he. hier eindelijk ook beter weer. morgen werkdag op het zwembad, alles zomerklaar maken, want de 26 ste ga ik al weer open. heb je nog wat mee gekregen van dat schip wat gestrand is daar op de rif? morgenavond,hollandse avond in de kroegen. zal wel weer vroeg worden, geniet maar lekker en een dikke knuf ook van tante riet, xxx