Sydney here i am! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Sydney here i am! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Sydney here i am!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peggy

01 Maart 2010 | Australië, Sydney

Na een ontzettende lang reis via Heatrow en Bangkok, ben ik dan vanmorgen om 06.05 uur, eindelijk aangekomen in Sydney.

Aangezien ik gelijk aan Sydney tijd wilde wennen, ben ik er maar gelijk op uit gegaan.

Aller eerst op naar ''The OPERA HOUSE'', (dit is zo'n 30 minuten lopen vanaf mijn hostel de Woodduck Inn)
Wauw wat gaaf zeg, en GROOT!
Heb meteen een paar chineesjes aangehouden of ze een foto van me wilde maken, want ja, je bent toch alleen!

Daarna gewandeld langs de Harbour, zo mooi (alleen ontzettend jammer dat het zo regende).

Ik heb een lekker kopje koffie gedronken, en de bus gepakt naar chinatown!
Hier heb ik mezelf laten verwennen, door een kappertje en een pedicure!

De terug reis ben ik weer via de Harbour gegaan, en heb ik het grote Sea Life aquarium bezocht.
Ja ja daar waren ze dan, mijn GROTE FOBIE, THE GREAT WITE SHARK!!!
Het enige wat er tussen zat was een glazen koepel,
Eng maar ook heel mooi om te zien.

Ik ben nu in mijn hostel, iedereen zit buiten te kletsen, op het panaroma dak, tis niet zo'n lekker weer, het regent dus, en tis maar 18 graden.

Maar ze voorspellen morgen beter weer.
Wanneer morgen de zon goed doorbreekt wil ik naar Bondi Beach, een groot strand op 20 minuten bus afstand van Sydney!

Tot snel.....



  • 01 Maart 2010 - 09:46

    Stefanie:

    Mop!

    Gelukkig ben je goed aangekomen! Leuk dat je al gelijk op pad bent gegaan! Doe voorzichtig en tot snel!

    ps: de foto heb je er niet opgezet he??

    dikke x stef

  • 01 Maart 2010 - 09:53

    Mams:

    Fijn hoor dat je goed bent aangekomen, en direkt ondernemend bent geweest!! Goed zo!!

    Geniet ervan en we spreken elkaar.

  • 01 Maart 2010 - 10:01

    Carlijn:

    Topper!

    goed om te horen dat je heel bent aangekomen en nog fit bent ook (heb je toch nog n beetje kunnen slapen in the air)? :)

    hoe is je hostel? en de mensen? hoe voelt het nu? gek he zo aan de andere kant... besef je het al? pooeeh wat een vragen...

    grappig zeg, kom je aan de andere kant van de wereld, krijg je nog te maken met regen just like NL haha (ik had precies hetzelfde toen ik aan kwam in Sydney)

    maaruh mis jou wel hoor, zo saai zonder jou aan mijn zijde haha

    spreek je snel!

    Geniet lief en doe alles wat ik ook zou doen ;),

    kiss

  • 01 Maart 2010 - 10:05

    Bonny Ferdy:

    Hallo lieve zus, wat gaaf zeg je bent er!!!!!En nu al haaien tegen gekomen!! NOu hopen dat het snel beter weer wordt. Anders had je net zo goed hier kunnen blijven. Nou zus spreek je snel. Ik ben er alleen nog niet helemaal acher hoeveel tijdsverschil er nu is met NL?? I love you xxxxxxxx

  • 01 Maart 2010 - 10:21

    Sjanneke:

    hi meid, leuk, leuk.. aquarium is cool he:).. heb ik echt een super gave foto gemaakt, zo van die haai met zijn bek open van onderen.. lijkt net echt of ik eronder zwam ;). ENJOY!!!! moest wel aan je denken hoor zaterdag toen ik wakker werd.. peg op avontuur.

  • 01 Maart 2010 - 11:31

    Tante Mimi:

    He lieverd, ben blij dat je goed bent aangekomen, ik heb de hele reis met je mee geleefd, astrid en ik waren gister bij gab, erg gezellig trouwens, toen ze zei, peg is er nu ongeveer!! Maak verder mooie fotos zodat we je goed kunnen volgen!! Ik spreek je gauw.

    lof joe xx miri

  • 01 Maart 2010 - 16:08

    Kirsten:

    Haa Peg!

    Joehoeee aangekomen! Super zeg! Heb je een goede vlucht gehad? Hoe zijn de mensen? en hoe voel je je?

    Ik ben benieuwd naar je verdere verhalen en belevenissen!

    Geniet maar lekker!

    Kus

  • 02 Maart 2010 - 11:40

    Fleur De Vries:

    Hi Peggy,
    Ik heb je geen fijne reis meer kunnen wensen dus bij deze :-)
    Mooi dat je goed bent aangekomen en al aan het genieten bent! Maak er een mooie tijd van...vind het super stoer van je dat je deze reis gaat maken! Ik blijf zeker je blog volgen...

    Liefs Fleur (bugaboo)

  • 02 Maart 2010 - 11:40

    Fleur De Vries:

    Hi Peggy,
    Ik heb je geen fijne reis meer kunnen wensen dus bij deze :-)
    Mooi dat je goed bent aangekomen en al aan het genieten bent! Maak er een mooie tijd van...vind het super stoer van je dat je deze reis gaat maken! Ik blijf zeker je blog volgen...

    Liefs Fleur (bugaboo)

  • 02 Maart 2010 - 12:56

    Sander Happel:

    je moet zeker ook ff in de sydney tower gaan kijken ! dat is ook echt geweldig! have fun x

  • 02 Maart 2010 - 21:12

    Ferdy:

    Hoi schoonzus ik heb je tl nr naar je vader doorgebeld. Ik hoor snel van je. xxx

  • 02 Maart 2010 - 21:12

    Ferdy:

    Hoi schoonzus ik heb je tl nr naar je vader doorgebeld. Ik hoor snel van je. xxx

  • 02 Maart 2010 - 21:13

    Ferdy:

    Hoi schoonzus ik heb je tl nr naar je vader doorgebeld. Ik hoor snel van je. xxx

  • 02 Maart 2010 - 22:45

    Peggy:

    Marijke,

    Hoe kan ik meer foto's op mijn blog zetten, de site zegt dat ik mijn maximum van 10 foto's heb bereikt? Kan je me even uit de brand helpen moet echt even wat mooie kiekies plaatsen, maar ikke niet snappe????

    X peggy

  • 17 Maart 2010 - 10:04

    Lex:

    Hey Peg.

    Leuk om te lezen. Ik zal je volgen en af en toe een tip geven. Groetjes lex

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 77527

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: