Byron Bay! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Byron Bay! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Byron Bay!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peggy

10 Maart 2010 | Australië, Sydney

Onderweg in de Greyhound bus van Coffs harbour naar Byron Bay, heb ik een hele leuk meisje van 28 jaar ontmoet uit Duitsland.
We hadden besloten samen in te checken in ons nieuwe hostel Backpackers Inn.
Adina is op doorreis vanuit Fiji naar Singapore, en wilde eigenlijk maar voor 1 nachtje in Byron blijven.
We hadden meteen een klik, dus heeft ze speciaal voor mij nog een nachtje bij geboekt, dus hadden we samen 3 dagen en 2 nachten.
Helaas heb ik er zojuist weer op de bus gezet, maar heb ik wel weer even tijd mijn weblog up te loaden.

We zijn op 22.00 uur in byron Bay aangekomen, ff snel gedoucht en op naar het centrum.
Ondertussen hadden we ook een nederlandse jongen ontmoet die in zijn eentje zijn verjaardag aan het vieren was, dus tja, daar moest natuurlijk op gedronken worden.

De volgende morgen hebben Adina en ik besloten deze dagen samen iets luxer als normaal te leven, het hostel is zo vies en collecaal, en daar gaan we dus echt niet eten, alleen maar 16 - 18 jarige!

Samen gewinkeld, het was namelijk weer bewolkt en wat terrasjes gepakt.

S'avonds hebben we wel een uur of 3 op de straat gezeten, er waren wat mensen met gitaren aan het spelen, en een duitse vrouw song blues.
WAUW het was geweldig, de groep werd steeds groter, en er kwamen steeds meer instrumenten bij.
Ik heb hier helaas geen foto's van, Adina had haar camera mee, dus deze volgen nog.
Dit was echt het Australische leven, heeeeerrrllliiijjjkkkk, vond het fantastisch!

En ja hoor vandaag....DE ZON SCHIJNT, dus op naar het strand.
SUPER blauwe ZEE, PARELWITTE stranden, heerlijk. Wat heb ik het slecht!
We hebben een wandeling van 10 kilometer gemaakt, op weg naar het beroemde LIGHTHOUSE, wat we niet wisten is dat het pad er naar toe, van grind was, dus zijn we weer omgekeerd, ik liep namelijk op blote voetjes, maar ik ben hier nog even, dus doe ik dit nog wel in mijn eentje!

Eenmaal terug bij de handdoeken, hebben we besloten een bodyboard te huren (het is hier immers Surfers Paradise), wel geteld 10 minuten hebben we ons proberen er mee te vermaken, maar ik denk dat dit meer is weggelegd voor de echte surf-duds, er is teveel stroming, en de golven are whay to High!
Maar het heeft ons wel wat leuke kiekjes opgeleverd.

Ik hoop dat ik weer snel nieuwe mensen ontmoet, maar Adina zal ik zeker missen.

Tot snel allemaal, en weer bedankt voor jullie teksten! Vind het zo leuk ze te ontvangen!

  • 10 Maart 2010 - 07:16

    Stefanie:

    Hi mop,

    SUPER!!! Gelukkig heb je het helemaal naar je zin daar! Jammer dat zij alweer weg moest maar er zullen genoeg andere leuke mensen op je pad komen!

    Dikke x

  • 10 Maart 2010 - 08:44

    Sjanneke:

    heej peg, vroeg op staan en naar light house gaan, dan ben jij de eerste van australie op oostelijk halfrond die dan de zon ziet opkomen(of zoiets, maar iets met eerste). Best wel stoer, maar dan is het wel rond 5uur in de ochtend dat je moet opstaan... wel de moeite waard.
    veel plezier daar in Byron. Heb daar walvissen gezien terwijl ik aan het chillen was op strand, zo bizar.
    xxx
    Sjanneke

  • 10 Maart 2010 - 09:00

    Mar.:

    Hi peg
    Wat een leuke foto's en gatverdamme wat een mooie witte stranden! Geen haaien daar? Lekkere australische wijn? Ik hoor het al je vermaakt je goed. En, ongetwijfeld komen er nog meer leuke mensen op je pad! En, nog spinnen, slangen of meer van die griezels gezien?
    He lieffie vandaag over een maand vlieg ik.
    Dikke XXXX
    mar.

  • 10 Maart 2010 - 12:39

    Tante Mimi:

    He scheet,
    het ziet er allemaal super fantastisch uit, wat is het er mooi zeg!! Leuk dat je iemand ontmoet hebt, en jammer dat ze al weer weg is. Maar ik begrijp dat je er zat mensen ontmoet onderweg, en trouwens je bent er net!! Hier schijnt de zon eindelijk weer al is het wel vocking koud, maar op naar de lente. Tot de volgende x

    Dikke xxx lof joe

  • 10 Maart 2010 - 12:39

    Bonny:

    He zus,
    leuk man dat je je zo goed vermaakt. En wat een lekker relaxt leventje zeg daar. Ik zie het al je hebt je hart verloren. Hoe zijn de mensen en is het echt zo easy going als dat ze zeggen. WEl stil zonder jou hoor!!! Love you

  • 10 Maart 2010 - 12:42

    Eljareau:

    Peggy leuk dat je een man ontmoet heb in Australie(????) en dat je een leuk meisje hebt ontmoet dat bij je past. (dit zijn Eljs woorden hihi). Je bent heel lief en ook een leuke oppas. En ik hou veel van jou en nu ga ik weer op mijn Nintendo spelen!!!

  • 10 Maart 2010 - 14:26

    Mams:

    Hoi meissie
    Nou genoeg foto's om te bewaren als je terug bent voor je plakboek hoor. En je verhalen!
    Ik kan me voorstellen dat je het ook weleens fijn vind om met 1 iemand op te trekken maar zoals je zelf al schreef ook hun zijn backpackers dus niet binden. De zon kwam vandaag lekker door maar ik moet nog steeds iets ijs krabben voordat ik naar mijn
    werk kan gaan. DIT MIS JE NIET. Je vermaakt je prima zo te zien en te horen. Ga zo door. Je doet het prima. xxx mams

  • 10 Maart 2010 - 19:09

    Lique:

    hey meis
    nice pics je ziet er al lekker gekleurd uit hihi
    jammer dat dat meisje al weer weg is,maar idd er komen zeker nog meer mensen op je pad.
    we volgen je weer.
    dikke kusssssssss

  • 10 Maart 2010 - 20:52

    Fleur:

    Hey nchie, jeetje ziet er allemaal super uit, leuk ook dat je de site een beetje bijhoud zo kunnen we je toch nog een beetje in de gaten houden hihi, ik hoop dat je een heerlijke tijd daar hebt en ontspan je lekker meis dikke kus Fleur en ik hoop snel wat meer te lezen en te zien hihi

  • 11 Maart 2010 - 12:01

    Marcella:

    Hi Peg,

    Peg ik volg je op de voet hoor!!!
    Ik vind het allemaal zo leuk om te lezen hoe jij je daar vermaakt!!
    Want als er 1 het verdient heb, ben jij het wel!!!
    Ik hoop dat je snel weer leuke mensen ontmoet, en heel veel plezier nog.
    Dikke kus

  • 14 Maart 2010 - 16:21

    Selina:

    Gewoon even de groetjes van ons
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt
    Geniet er van meis

    Liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 77526

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: