Coffs Harbour! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Coffs Harbour! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Coffs Harbour!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peggy

07 Maart 2010 | Australië, Sydney

Na een nachtrit met de Greyhound, kwam ik s'morgens om 07.05 uur aan in Coffs Harbour.
Toen ik uit de bus stapte stond er gelukkig een man, bij wie je gelijk een accomodatie kon boeken.
Als ik daar 2 nachten zal verblijven kreeg ik een gratis transfer, dus heb dit ook gelijk geboekt.
Ik zit dus nu in Auusitel hostel.

De eerste dag Coffs was ik alweer enorm vroeg wakker en ben er dus meteen weer op uit gegaan.
Het eerste wat ik heb bezocht is Multonbird Island, het is een broedplaats voor vogels (ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet 1 vogel heb gezien)maar het is tevens wel het mooiste uitzicht over Coffs.

S'avonds ben ik met wat mensen vanuit ons hostel wat gaan drinken in het locale dorpje, ik ben optijd naar huis gegaan want ik was toch best wel moe!
Elke morgen word ik hier standaard rond 08.00 uur wakker, dus rond 12.00 uur gaat bij mij het lichtje wel weer uit!

Gistermorgen heb ik eerst even wat proberen uit te slapen, opgestaan, mijn genruikelijke cornflakes ontbijtje gegeten, en op naar het dorp.
Het dorp is erg klein wel heel gemoedelijk, Cofss is eigenlijk meer bekend om de haven, en de 3 kleine strandjes naast elkaar.
Hier heb ik helaas niet van kunnen genieten, omdat ik nog steeds zo verbrand ben.
Maar tja, uhmm er komt nog genoeg strand aan voor mij, hi hi hi.

Rond 12.00 uur was ik weer terug in ons hostel, en de vader van de eigenaar van dit hostel bood aan,
om een 3 uur lange autorit te maken, samen met wat andere backpackers!
En ja hoor wat kwam ik tegen???
MIJN EERSTE WILDE KANGEROO'S!!!YEHHH
Ik heb ze helaas niet close-up kunnen krijgen, aangezien ze bang zijn voor mensen, maar als je goed kijkt, zie je Skippy vanzelf, hihihi.

De avond sloten we af met een BBQ, was gezellig, en hebben aan de goedkope shit wijn (Goen) gezeten, triviant gespeeld, en daarna heerlijk geslapen vannacht.

Mijn reis gaat vandaag om 17.35 uur weer verder naar Byron Bay!
Hier heb ik voor 7 nachten geboekt.
Ben heel benieuwd, als ik de verhalen moet geloven, is het er echt SUPER!

Tot in Byron Bay!

• 07 Maart 2010 - 02:59

Ferdy Bonny:

Hoi zus het is hier nu 4 uur snachts fer en ik en mama zijn naar het casino geweest. Was leuk maar niets gewonnen natuurlijk. Oh goedkope wijn gedronken dus....dus eerste x dronken geweest.?? HEt is hier helaas weer ijs koud. Maar ook bij ons gaat de zon wel weer schijnen, LOve you x bonny

• 07 Maart 2010 - 06:04

Billy:

Nice pictures and keep on going girl!!! xx Billy

• 07 Maart 2010 - 07:33

Erwin En Diny:

Hey nicht,
    Zo te lezen moeten we maar eens gaan ruilen van verblijfplaats :-)
    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. MOcht je die augurken/tomaten plukker uit Breukelen nog tegen komen doe hem de groeten. Voorzichtig en vermaak je.
    LIefs
    Erwin en Diny

• 07 Maart 2010 - 08:48

Tante Mimi:

He backpeg,

Wat een onderneming alweer zeg, je bent echt een globetrotter! Bijdewee, je moet cactus (aloe vera) op je huid smeren dan is het zo weer weg, volgens mij kon je daar wel tegen toch? Doe verder voorzichtig, en tot gauw weer.!

dikke xxx miri xxx

• 07 Maart 2010 - 09:44

Tante Corry:

tof peggy ga zo door veel plezier groetjes

• 07 Maart 2010 - 09:47

Mar:

Hoi Peg
    t gaat lekker zo te horen in aussi. En spannend hoor wanneer je nog geen plekje hebt en er altijd weer mensen wachten bij de bus/ferry die accomodatie aanbieden! Heb gisteren je vader aan de telefoon gehad en het hotmail adres van jou gegeven.
    Morgen ben je al weer een week daar en je hebt al veel ondernomen. Knap hoor in je eentje. En je verhalen zijn leuk! He meid pas goed op jezelf ik blijf je volgen, liefs mar.

• 07 Maart 2010 - 11:49

Mister Wilson:

Hoi lieverd, wij zijn net terug uit noordwijk en eerst op m'n gemak je reisverslagen gelezen. je hebt het gelukkig goed naar je zin. geniet maar lekker. ik heb me aangemeld en wordt nu direct op de hoogte gehouden. heel veel liefs ook van tante riet

• 07 Maart 2010 - 20:58

Frans En Nelly:

hoi peggy

het ziet er allemaal heel mooi uit fijn dat je het naar je zin heb, nog veel plezier

groetjes

• 08 Maart 2010 - 07:34

Mams:

Goeiemorgen meissie.
    Wauw wat leuk joh op deze manier je reis mee te beleven. Het gaat je goed zo te lezen en als ik je zo volg, verwondert het me niet dat je 's avonds moe bent. Neem ook je rustpauzes genoeg zodat je wel fit blijf! Hier in Breukelen was er vanmorgen wat hele lichte sneeeuwvlokken maar ik vind dat we wel genoeg sneeuw hebben gehad ik wil zon. Ga zo door ik ben trots op je en volgens mij zie ik een paar zonnestraaltjes al. Voor je het weet zijn deze maanden zo weer om GENIET. XXX mams

• 08 Maart 2010 - 12:42

Cindy:

dag lieverd
    ik ben blij dat je het na je zin heb.
    ik blijf je volgen hoor hihi.
    hele dikke kus

• 08 Maart 2010 - 16:47

Erna:

hallo peggy
    leuk om je verhalen te lezen, zo te zien heb je al veel ondernomen in één week. Blijf het knap vinden, dat je dit allemaal alleen onderneemt!!! Blijf je volgen groetjes Erna

• 09 Maart 2010 - 09:12

Jes:

Ja Mimi dat is een hele goeie. Aloe Vera komt uit Australie en de planten staan gewoon langs de weg. Zodra je het op je huid smeert word je huid al wit. En nog een tip Peg SMEER met factor 50 minimaal (elke dag weer). Je zit heel dicht bij de ozonlaag. Byron bay here she come. Geniet. Kus

• 09 Maart 2010 - 21:52

Lique:

he nichie
    heb al je gebeurtenissen gelezen,en zie dat je al veel hebt gedaan keep on going.
    vind het heel goed van je zo alleen.
    heb je nog wat aan je spulletjes hahahah nee die ene heb je nog niet nodig gehad las ik.
    maarje komt vast een lekkere surfdude tegen,als ie maar uit nederland komt zodat je nog wel terug komt.
    nou wijvie heb me aangemeld en wacht weer op je volgende avontuur.
    dikke kus van jay en kaylee greetz clif en lique