Surfers Paradise! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Surfers Paradise! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Surfers Paradise!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peggy

15 Maart 2010 | Australië, Sydney

Deze reis maak ik samen met Grace, dit een 30 jarige Koreaanse.
Ik heb haar leren kennen in Byron, en hebben besloten samen naar Surfers en Noosa te reizen.

Met de Greyhound naar Surfers is ongeveer 2 uurtjes, wel zijn we nu in een nieuwe staat, Queensland, het is nu een tijdverschil van 9 uur, met Nederland.

We zijn opgehaald door een oude caddilac, geweldig, en slapen nu in Sleeping in Surfers.

Het is voor het eerst dat we een eigen appartementje hebben, Grace en ik delen een tweepersoonsbed, een eigen douche en toilet, wat heerlijk even zeg!

S'middags hebben we Thai gegeten, ik had dit eigenlijk nooit echt geproefd, tis lekker en goedkoop, dus vandaag maar weer, hi hi hi.

Daarna hebben we boodschappen gedaan, en heb ik een pasta met knoflookbroodjes gemaakt, eindelijk iets redelijks gezond. (jullie hoeven trouwens niet bang te zijn dat ik te dun terug kom, want het gaat hier hard, en heb de hele dag trek, door het vele lopen, hi hi hi)

Om 22.00 uur vertrokken er een aantal mensen van ons hostel naar het centrum.
Grace en ik mee NATUURLIJK.
We belanden in een Fancy-tent met een zwembad in het midden, dus tja ik heb me wederom vermaakt (hi hi).

Grace heeft het wat moeilijk vandaag, ze heeft een enorme kater, ik lag me kapot.
Ik ben nog geen 1 keer dronken geweest, schijnbaar kan ik er hier beter tegen dan in Nederland, plus het feit dat ik bier echt niet lekker vind, en de rest enorm duur is, behalve de smerige Goon-wijn van de supermarkt, dus drink ik dit meestal voor ik uit ga.

Grace is erg liefelijk en grappig, haar engels-koreaanse accent, maakt iedereen aan het lachen.
Vorig jaar is zij op de Fillipijnen geweest, dus we hebben een hoop te bespreken.

Vandaag weer bewolkt, maar wel erg warm, het zijn telkens tijdelijke regenbuien (genaamd showers), maar aangezien we in Surfers Paradise zitten, moet toch wel even de zon gaan schijnen???

Het is de bedoeling ongeveer 2 nachten hier te blijven, voor we naar Noosa vertrekken, maar wie weet?

Brisbane sla ik denk ik over, het schijnt een mooie stad te zijn, maar het is voornamelijk winkelen,
en dat kan ik in Nederland ook wel!

Dikke x Peggy





  • 15 Maart 2010 - 08:05

    Babette:

    Hee pegsie, wat maak je veel mee en wat zie je een boel mooie dingen!! geniet geniete n ik blijf je zeker volgen!!

  • 15 Maart 2010 - 08:15

    Sjanneke:

    Peg, super cool allemaal weer. wordt steeds jaloerserrrrrrr!!! xxx

  • 15 Maart 2010 - 10:12

    Mams:

    Wauw wauw.
    Is dit Peggy?? EN OF!! Meissie ik hoef niet te zeggen geniet maar want zo te lezen en je foto's te zien doe je daar aardig je best voor. Fijn dat je even een appartementje hebt gevonden, ik kan me zo voorstellen dat wat privacy en luxe ook fijn kan zijn. Ga je niet binden aan andere, het blijven ook backpackers.
    Hou wel bij in een dagboek wat je allemaal ziet en beleefd want ik kan me zo voorstellen dat je dat niet allemaal onthou over 3 maanden. Ik mis je op een positieve manier maar
    geniet en kijk uit voor onze "tram". Dikke kussen.

  • 15 Maart 2010 - 15:26

    Tante Mimi:

    He scheet,
    het gaat allemaal heel erg goed zo te zien! Je ziet er in ieder geval goed uit, je mag best wat aankomen een beetje meer vlees vinden de mannen toch lekkerder hoor!! We zijn trouwens alweer aan het boeken voor oktober, lique gaat ook mee dit jaar! We zien wel of jij nog mee gaat! Ik heb trouwens een foto boekje laten maken van ayaz alleen zonder jou foto's, maar toch nog leuk. Ik schrijf je gauw weer, kussies van de boys, ton is aan het skieen!!

    Dikke XXX lofjoe miri

  • 15 Maart 2010 - 19:19

    Lique:

    he wijvie
    je ziet er heel goed uit mop,hoeven ons geen zorgen te maken nee.
    leuke meid die grace hahaha
    bon en ik hebben al geboekt voor oktober,dus dat kunnen ze niet meer van me afnemen,hoop ook echt dat je mee gaat.
    heerlijk zonder kids (en man)
    hahahah
    nog leuke kerels tegen gekomen?
    nou tot schrijfs
    kuzzie lique

  • 15 Maart 2010 - 19:20

    Lique:

    he wijvie
    je ziet er heel goed uit mop,hoeven ons geen zorgen te maken nee.
    leuke meid die grace hahaha
    bon en ik hebben al geboekt voor oktober,dus dat kunnen ze niet meer van me afnemen,hoop ook echt dat je mee gaat.
    heerlijk zonder kids (en man)
    hahahah
    nog leuke kerels tegen gekomen?
    nou tot schrijfs
    kuzzie lique

  • 15 Maart 2010 - 19:25

    Lique:

    zie net dat ik er 2 x opsta wwhahaahah ik en computersssss
    dikke kus

  • 16 Maart 2010 - 08:34

    Bonny:

    Hoi chickie,
    alles gaat goed met je zie ik wel. Maar zo te zien heb je het nog geen een keer echt heet gehad daar. ???Leuke dingen onderneem je aleemaal zeg. En wat knap dat je steeds andere mensen ontmoet.En daar ook dingen mee onderneemt. Ik mis je wel. Maar door deze site lijk je toch dichter bij. Ik zit nu op het werk. Het verschil moet er wezen natuurlijk hihi. Ja ik heb wel lekker geboekt voor Turkije. Hoop dat je mee gaat?? Maar begrijp ook dat als je terug komt je dagen wel zo n beetje op zijn. Ik ga een week weg. dat vind ik wel lang. Maar anders moest ik in mijn eentje 5 dagen komen want niemand wilde dat. Dus offer ik me maar weer op hihi. NOu zus ik ga effe aan het werk X

  • 16 Maart 2010 - 20:57

    Mister Wilson:

    Hoi, Lieverd. fijn dat alles zo lekker loopt. zo te zien en te lezen geniet je met volle teugen. Jan en Puck zitten nu op curacao. hier wordt het eindelijk wat warmer. nou scheet blijf genieten en ook de groetjes van tante riet

  • 16 Maart 2010 - 21:25

    Selina:

    Hey meis
    Oh, ik zit zo te genieten van je verhalen en foto`s
    Tis net of ik er ook een beetje bij ben
    Errug errug leuk hoor!!

    Liefs xx

  • 18 Maart 2010 - 07:49

    Eljareau:

    Hoi peggy mijn twee voor tanden komen eindelijk door na 3 jaar. Ik heb getrakteert op school om dat te vieren.Ik heb 3-3 gespeelt met voetbal maar ik heb er 1 gescoort.IK heb ook een poppetje bij DRagon ball c gehaalt.En mijn moeder noemt mij Vigito haha(hij ligt nu helemaal in een deuk dat vind hij een erg leuk grapje). Ik wwet het het slaat nergens op maar ik moet van Eljareau dit allemaal op schrijven dus...mijn zusjes zijn lief maar soms stout. Nou ik ga weer tv kijken xxx eljareau

  • 18 Maart 2010 - 07:54

    Maurice Bruns:

    Nice photos - looks like you are really having lots of fun in OZ.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 77528

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: