Surfers Paradise - Noosa - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Surfers Paradise - Noosa - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Surfers Paradise - Noosa

Door: Peggy

Blijf op de hoogte en volg Peggy

19 Maart 2010 | Australië, Surfers Paradise

Na 3 nachten in Surfers te hebben geslapen, zijn we na een busrit van 4 uur aangekomen in Noosa.

Noosa is een super mooie plaats, kuxe winkels, luxe restaurants, gewoon relaxt!
Het is een klein dorpje, zitten qua hostel overal ver vandaan, maar heerlijk even weg uit de drukte en discotheken!

In dit hostel genaamd Backpackers Noosa, ben ik een meisje tegen gekomen uit Breukelen.
Althans haar ouders wonen er nog, zij is inmiddels verhuist naar Utrecht.
Zij is inmiddels weer weg, maar we hebben even heerlijk een avondje kunnen kletsen over bekenden uit het dorp!
Waarschijnlijk ontmoeten we elkaar wel weer ergens in Cairns.

Gisteravond verder niets gedaan.
We waren moe van de busrit, en lekker gekletst met een hoop Nederlanders (behalve Grace dan).

Vandaag zijn we Bas weer tegen gekomen, die Nederlandse jongen die ik samen met Adina in Byron Bay had oontmoet, waarmee we toen zijn verjaardag hebben gevierd.
Bas heeft een auto gehuurd, en zijn we met zijn drietjes gaan toeren.
We hebben een nationaal park gevonden hier in Noosa en JAJA heb zojuist mijn eerste wilde Koala gespot.

Morgen gaan Grace, Bas en ik naar The Australian Zoo (park STEVE IRWIN)
Eljareau ik zal Steve vragen om speciaal voor jou een echte tand mee te nemen ok!

* Mam, vond het fijn je te hebben gesproken.
* Bon, zit al bijna op 1/3 dan ben ik weer bij je hoor, gaat het goed met de voorbereidingen voor THE BIG DAY??

Tot morgen.

  • 19 Maart 2010 - 12:16

    Jessica:

    Hey lieverd, daar ben ik weer. Ik lees elk woord van je verhalen maar heb soms niet altijd tijd om een reactie te sturen. Volg je op de voet hoor. Het is zo leuk om je verhalen te lezen. Vooral omdat ik gewoonweg weet hoe het eruit ziet. Stevie zal waarschijnlijk geen antwoord meer geven maar het is echt een leuk park. Kroko's genoeg. Wat een toeval weer zeg om daar iemand uit Breukelen tegen te komen. Ik moet echt weer heel hard aan het werk ppffhhuuuu.... Geniet, geniet dikke kus Jes

  • 19 Maart 2010 - 12:17

    Mar:

    hoi peg,
    T gaat lekker zo te horen en leuk dat je iemand bent tegengekomen die Breukelen kent. En Bassie was er ook weer. Voor mij nog drie weken, rugzak heb ik ook al! Weet begod niet hoeveel liter maar hij oogt groot. Van Sydney naar Cairns betaal ik ong. 104 euro's dus dat is te doen. Wanneer ik s'middags om 14.00 uur een vlucht neem ben ik begin van de avond in Cairns. Je hoort het nog wel. Hoorde dat het slecht weer is/word aan de great barrier kant. We zien wel tegen die tijd! De groetjes aan het coreaantje en een dikke XX van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Surfers Paradise

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 77411

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: