Noosa - Rainbow Beach! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Noosa - Rainbow Beach! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Noosa - Rainbow Beach!

Door: Peggy

Blijf op de hoogte en volg Peggy

22 Maart 2010 | Australië, Rainbow Beach

Ons laatste avondje in Noosa,
hebben Grace en ik elkaar getrakteerd op een grote American pizza, inclusief glaasje wijn (moet af en toe kunnen).

Gisteravond na een bustrip van 3.5 uur vanuit Noosa zijn we aangekomen in Rainbow Beach.
Zoals ik al eerder had geschreven is Rainbow Beach een soort halte om de ferry naar FRASER ISLAND te pakken.
Er is hier dan ook niets bijzonders te doen, eigenlijk een heel klein plaatsje.

Maar ik heb al van verschillende backpackers vernomen, dat het maar goed is ook om niets te doen, omdat we onze energie nodig zullen hebben voor FRASER ISLAND.

Vanmiddag hebben we onze introductie gehad over onze trip.
FRASER ISLAND word echt een uitdaging!
We vetrekken morgen ochtend 7.00 uur, voor een trip van 3 dagen, 2 nachten!
Ik zal deze dagen ook NIET mobiel te bereiken zijn en van internet hebben ze ook nog niet gehoord op dit eiland.

Wij hebben de Dingo-tour geboekt, dit betekend: geen gids, gewoon een kaart, 7 anderen in een 4x4 Jeep,
en gaan met die banaan.
Dit word de eerste keer dat ik hier ga rijden, ook al zijn het alleen maar zandwegen, GAAFFE uitdaging, Peg in een 4x4 Jeep, met stuur aan de verkeerde kant.(ohoo)

We kamperen in tenten, geen douche, geen wc, helemaal niks, behalve een hoop slangen, dingo's en andere gore beesten.
We mogen alleen 1 kleine rugtas meenemen, dus geen make-up, shampoo's, luxe kleding, of wat dan ook voor andere luxe artikelen.

Grace vind het helemaal niks, ze houd veels te veel van der toilet-tasje, cremetjes en douche't minimaal een half uur per dag,
hi hi hi.
(Dit worden trouwens onze gezamelijke laatste dagen daarna gaat zij weer naar huis).

Ik heb er echt enorm veel zin in, eindelijk echt backpacken.
Wij zitten in een groep van 4
jongens, 4 meiden en zijn de enige Jeep met 8 personen, de rest van de Jeeps zijn met 10-12 personen, dus dat is wel lekker!

Ik hoop wel dat de groep leuk is, dat is natuurlijk wel heel belangrijk, aangezien je moet serveivelen met elkaar!

Ik geef jullie een uitgebreid verslag, zodra ik weer in de bewoonde wereld ben (dit is waarschijnlijk a.s. vrijdag).

* Bonny; sorry dat ik je niet op je verjaardag kan bellen, maar ik heb dus geen tel op Cast Away Island!
ALVAST VAN HARTE GEFELICITEERD!

* Marijke; wilde jij samen de White Sundays doen,dan sla ik deze namelijk over op mijn weg naar Cairns???

* Mama; ik heb je sms ontvangen, laat vrijdag zsm wat van me horen, via internet of telefoon.

*Sjanneke; uitgebreid verslag komt eraan hoor!

* Jessica; ik heb zojuist mijn batterijen gekocht voor de zaklamp zal deze zeker nodig hebben idd. Enne als ik vanuit mijn tentje de vele sterren zie, zal ik speciaal voor jou, Somewhere over
the Rainbow zingen!

Spannend, heb er zoveel zin in, spreek iedereen vrijdag weer!

Dikke x Peggy Cruiso (hi hi hi).

  • 22 Maart 2010 - 07:53

    Stefanie:

    Spannend hoor!! jij in een tent zonder douche of toilet hahaha ben benieuwd ;)

    succes mop!!


  • 22 Maart 2010 - 07:54

    Mams:

    Heel veel plezier en dikke XXX

  • 22 Maart 2010 - 08:14

    Sjanneke:

    uhm geen wc, betekend daar dus schep en met een toilet rol onder je arm een rustig plekje zoeken. Vrouwen mogen niet alleen "toileteren";).. het zzzoooo gaaf Fraser.. veel plezier dame. En als je denkt dat je bruin bent geworden aan einde van de rit.. wacht maar tot je weer gedouched hebt, hahaha.. xxx

  • 22 Maart 2010 - 08:20

    Bonny:

    Vet cool man.........alleen maar avonturen. Wat gaaf zeg deze onderneming. En ik vergeef het je dat je me niet op mijn verjaardag kan bellen.Mischien als je naar de sterren kijkt vanuit je tentje dat je ook even aan mij kunt denken. Ik vier het trouwens toch niet evht hoor. Ja ik geloof dat fEr wat mensen vooor zaterdag heeft uitgenodigt. Dus is ook wel gezellig. Ik ben trots op je. Ga zo door meissie en met een schone lei beginnen he als je terug komt.GR x Bonny

  • 22 Maart 2010 - 09:04

    Jes:

    Dit ga je helemaal te gek vinden.

  • 22 Maart 2010 - 19:24

    Lique:

    hai mop
    vet gaaf ff jeepen,en owjee slangen en beesten precies waar je bang voor was hahaha
    maar mischien een overwinning,net als de rest van je avonturen.
    frisse wind door je hoofd laten gaan,en ik hoop opnieuw beginnen als je terug bent.
    je kunt hier echt alleen maar sterker uitkomen.
    dikke kus van ons

  • 23 Maart 2010 - 09:59

    Mar:

    Hi Peg
    Nu gaat het echte werk beginnen tof hoor. Leer maar vast rijden aan de linker kant dan kun je het mij leren! En pas op voor overstekend wild!
    White Sunday staat op mijn lijstje maar ook Fraser Island. Misschien kan ik dit op de terugweg doen. En anders......... er zijn nog meer mooie plekkies.Leuke foto's daaag stoere Peg.
    XXXX mar

  • 23 Maart 2010 - 15:53

    Ben En Astrid:

    Hoi Peggy

    Ik hoorde net dat je de dochter van Kroon {Andrea] ontmoet heeft daar. Wat is de wereld klein he? Haar moeder hield mij aan en vertelde dit. Ik hoorde wel van een meisje uit Breukelen maar nooit gedacht dat zij Andrea was. Hier alles rustig en eindelijk even lekker weer. Geniet van je mooie trip en we volgen je, xx ben en assie

  • 23 Maart 2010 - 18:53

    Krul:

    Hey mop eindelijk reactie van mij...heb genoten van je belevenissen en foto's en ben best btje jaloers en tegelijk apetrots op je...echt waanzinnig daar he. Wacht je volgende belevenissen weer af en ben benieuwd naar je eiland avontuur. Oh ja...je ziet er goed liefie, dikke kus van krul

  • 23 Maart 2010 - 20:43

    Mister Wilson:

    Hoi, scheet. jij durft. dit wordt echt een overlevingstocht !! gaaf joh. ben razend benieuwd naar je volgend verslag en foto;s van enge beesten. ik heb net je vader gesproken, alles ging goed met hem. hij belt me donderdag weer. nou meissie heel veel sterkte op je helse tocht en tot schrijfs dikke kussen ook van tante riet.

  • 24 Maart 2010 - 00:11

    Tante Corry :

    heel leuk geniet ze hayje limburg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rainbow Beach

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 77408

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: