Fraser Island: Dag 3! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Fraser Island: Dag 3! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Fraser Island: Dag 3!

Door: Peggy

Blijf op de hoogte en volg Peggy

26 Maart 2010 | Australië, Rainbow Beach

07.00 uur werden Grace en ik wakker.
Eenmaal uit onze Iglo hangend, kwamen we erachter dat we nog de enige tent over waren op ons veldje.
Ze hadden blijkbaar geen zin ons wakker te maken?
Als 2 gekken ons tentje afgebroken, snel naar de Jeep gerend, waar onze Wales vrienden niet echt blij met ons waren, omdat ze aan het wachten waren, we kregen als 2 kleine kinderen een preek van onze Wales boy genaamd Jo, ach ja, Jo kookte ook ons eten, dus we namen het maar voor lief! Grace en ik wilde nog ff snel ontbijtje nemen, maar nee hoor Jo sprak, en wat Jo zegt dat doen we, dus geen ontbijt hi hi hi.

Lake Walby; dit was onze stop vandaag. Onze Jeep geparkeerd en om Lake Walby te bereiken moeten we eerst een stuk door het bos lopen.
Dit gaf ons de gelegeheid te zeggen tegen Jo dat we hun daar wel zagen, zodat we toch stiekem een boterhammetje konden stelen.
Af en toe leek het wel of we weer kids waren, maar Jo is ook wel enorm grappig, en goed voor de groep.

Lake Walby is een enorm groot meer omringd door hoge steile duinen.
Prachtig, even gebadderd, opdrogen en helaas we moesten ons alweer voorbereiden voor het laatste uurtje Fraser voordat onze ferry ons weer terug brengt naar de bewoonde wereld.

Gaaf 80 km over het strand gescheurd (80 km is trouwens hard in een 4x4).
Zoef voorbij de bloody Dingo's.
Zoef over de losliggende aangespoelde keien, zoef door kuilen echt gaaf.

Ik heb deze dagen echt leren serveivelen, had niet verwacht dat ik er zo makkelijk aan kon wennen, niet te douchen, naar een normale wc te kunnen gaan en op een bodem van een iglo tentje te moeten slapen.

Toch stiekem heerlijk, net mega lang gedoucht, haren gewassen, normaal bedje met kussen te hebben, en vooral zonder Fraser Island tussen me tanden te voelen.

Grace en ik heb hebben nog 1 nachtje extra bijgeboekt in Rainbow Beach, we zijn kapot.
Morgen scheiden onze wegen, jammer maar weer tijd voor nieuwe mensen.

Ik vetrek morgen naar een plaatsje genaamd 1770, hier reis ik met 3 Uk meiden naar toe, die ik op Fraser heb ontmoet, dus alleen zal ik niet zijn!

X tot in 1770.

  • 26 Maart 2010 - 08:07

    Sjanneke:

    ja leukkkk man... die foto op indian head heb ik ook :), hehehe. Zo grappig om het terug te lezen en jaaaa jaloers... zou zooooo terug gaan. vanaf nu ging ik alweer rustig richting sydney...
    xxx

  • 26 Maart 2010 - 08:31

    Carlijn:

    PEG!

    Hoef niet te vragen hoe het met je is, want dat is overduidelijk zichtbaar op the pics :)

    my god wat heb je het goed chickie, fantastisch wat je allemaal aan't uitspoken bent...

    Enjoy!

    x :)

  • 26 Maart 2010 - 09:06

    Babette:

    Wat een heerlijke reis ben je aan het maken Peg!! En wat zie je er goed uit, ben stront haloers als ik die foto's zo zie.. verheug me nu al op je volgende verslagje!!xxx

  • 27 Maart 2010 - 10:16

    Mar:

    helemaal te gekke foto's en lukt het links rijden? zal wel wennen zijn. Joh, is zo'n plaspijpje niks ken je lekker blijven staan, een hand gebruiken en de andere hand gebruik je om de dingo's van je af te slaan ha ha. Vandaag over 2 weken vliegen! Gaat snel hoor. Hoorde van assie dat Bil weer gaat appels plukken en daarna Nieuw Zeeland. jammer dat wij hem niet meer treffen! merk dat het afscheid nemen van de mensen die je ontmoet wat makkelijker gaat en wie weet is je volgende reis Korea! Hij weifie blijf je volgen dikke XXX mar

  • 28 Maart 2010 - 10:35

    Erna:

    Hallo Peggy,
    Blijf je reis volgen via de mail en vind het fantastisch, wat je allemaal onderneemt. Blijf genieten en ik kijk uit naar het volgende verslag!!

  • 28 Maart 2010 - 11:36

    Selina:

    Hey meis
    Wat schrijf je toch geweldig!!
    Echt top wat je allemaal meemaakt
    Mooie foto`s weer

    Liefs xx

  • 01 April 2010 - 08:15

    Mister Wilson:

    joh. lekker stoer in zo'n car

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rainbow Beach

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 77398

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: