Fraser Island: Dag 2! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Fraser Island: Dag 2! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Fraser Island: Dag 2!

Door: Peggy

Blijf op de hoogte en volg Peggy

26 Maart 2010 | Australië, Rainbow Beach

06.00 uur, zat Peg rechtop in der tentje, wat een kutnacht zeg, anyway was niet de enige die slecht geslapen had, we konden er ook eigenlijk wel om lachen, echt serveivelen he!
Mijn haar als Tina Turner, tentje weer ingepakt en ontbijtje met zijn allen gemaakt.
Ja ja 3 keer raden???
Cornflakes natuurlijk en een zand koffie, 2 verbrande boterhammen (deze hielden we namelijk boven ons gaspitje hi hi) en daarna rustig Jeep herin pakken en gaan met die banaan!

Onze Wales vrienden waren niet zo spraakzaam deze morgen, geloof ook niet dat ze de binnenkant van de Iglo hebben gezien vannacht??
Zag ze namelijk overal en nergens vandaan komen uhmmmm?

09.00 uur weggereden, racen over kilometers strand, als je achterin zit heb je het zwaar hoor, blauwe plekken is ook niet te vermijden!
We hebben de top van Indian Head beklommen, dit is het hoogste punt van Fraser Island, prachtig uitzicht, hier konden we eventuele haaien, dolfijnen en schilpadden spotten, maar onze Jeep was iets wat te laat, dus helaas.

Er mag op Fraser trouwens niet in de zee zwemmen, hier zijn teveel haaien, en gevaarlijke Jelly fish.

Na Indian Head door naar de Champagne Pools, dit is een dik uur lopen maar wedereon de moeite waard.
Champagne Pool zijn 2 kleine baaien omringd door rotsen, de ideale gelegenheid voor mij om in zee te zwemmen zonder bang voor haaien te zijn!

De wandeling van 1 uur terug naar onze Jeep, had ons enorme trek bezorgd, heerlijk, wraps, fricandeau, sla, tomaat en komkommer, enne niet te vergeten jus de orange (incl zand). Het eten zat bij onze prijs in, was echt goed verzorgd.

De Wales vrienden waren gesloopt, en er moest gewacht worden op Ep, hun allemaal geslapen en ik even rustig de tijd genomen mijn verhalen op te schrijven.

16.00 uur terug gereden naar onze nieuwe kampeer plek, Grace en ik onze Iglo weer opgezet, het lukte verdomd goed, binnen 10 minutjes stond onze Iglo er mooi bij!

Avond eten; rijst, kip en groenten, tot nog toe de beste maaltijd sinds Oz.
De afwas bewaarde voor morgen, we hadden namelijk geen water meer, (wat jammer nou he, hi hi hi)

De zijlen werden weer te voorschijn gehaald, en spelletjes gespeeld, Grace en ik waren denk iets te nuchter voor de wat latere spelletjes dus om 12.00 uur netjes naar bed.

02.30 uur, SCHROK ME KAPOT!
Ik voelde wat nats in me gezicht, ik gilde het uit, maakte Grace wakker en schreeuw Dingo, Dingo, Dingo.
Ik wist het zeker, de rangers hadden ons namelijk enorm bang gemaakt, en was denk ik met die gedachten gaan slapen?
Grace en ik durfde allebei onze zaklamp niet aan te doen, alle moet verzameld, zweete me kapot, eindelijk zaklamp aan.
En ja hoor,, Bridget Jones, de Dingo neus, bleek een stom nat touwtje van onze tent te zijn die in me gezicht wapperde door de wind, hi hi hi.
Verder trouwens wel goed geslapen hoor, hi hi hi hi hi.

  • 01 April 2010 - 08:12

    Mister Wilson.:

    hoi, scheet. dat nog tijd heb om deze mooie zeer uitgebreide verhalen te schrijven, ik reageer nu pas om dat ik weer in noordwijk zat en m'n laptob thuis. dus lees nu al je verhalen en ga straks naar liq toe want jayden is vandaag jarig. 2 jaar al weer. net ook nog even met bil gekrabbeld.gr.xxx p.s marij was ook in noordwijk en staat te springen om naar je toe te komen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rainbow Beach

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 77530

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: