1770 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu 1770 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

1770

Door: Peggy

Blijf op de hoogte en volg Peggy

31 Maart 2010 | Australië, Sydney

1770: Even een klein stukje geschiedenis voor al mijn lezers;

1770 officieel genaamd Agnes Water, werd als eerste plek ontdekt van heel Australie, door een man genaamd; Captain Cook.
Dit was in 1770 vandaar de plaatsnaam 1770!

Ik ben met Sarah, Hanna en Beth (3 meiden uit Wales ontmoet op Fraser Island) samen vanuit Rainbow Beach naar 1770 gegaan.
Wij reizen alleen samen 1770, want zij gaan volgende week the With Sundays bezoeken, (wat bij mij trouwens ook erg kriebeld), maar ik wil dit absoluut samen doen met Marijke, dus ik moet nog even geduld hebben.

Zondag Hanna's verjaardag:
Jezus wat een party!
We hadden ballonen, slingers gekocht, alles was compleet.
We starten met een feestje met ons vieren, maar al snel werd de groep groter en groter, het was Hilarious zoals zij dat bij alles zeggen.
Kaarten weer op tafel, drank en vooral enorm gelachen, heb een super leuke avond gehad!

Onz hostel (genaamd: Southern Cross) is echt AMAZING, het lijkt wel een resort, Indianen stijl, Boedha's, heel spiritueel, helemaal mijn ding.
Zo relaxt hier, een centrum met om precies te zijn, 1 supermarkt, 1 bank, en ja ja een tankstation, en 1 bar hi hi.

Maandag-avond vertrek ik om 21.00 uur weer met the Greyhound-bus,naar Emu Beach resort in Emu Park.
Ik vetrek samen met Vicky een meisje die ik telkens overal tegen kom.
Zij is een beetje verlegen komt uit Engeland, maar super aardig (27 jaar).

Waarom Emu park, een plaatsje waar maar 60 inwoners wonen,(vlakbij Rockhampton) en niet niet eens op de kaart voorkomt???
Omdat we woendag een boottrip gaan maken van een dag, naar een onbewoond eiland genaamd:
Great Keppel Island!
Een prachtig eiland met (ja sorry lezers) parelwitte stranden, helder blauwe zee, snorkel en duik facilliteiten.

Tot in Emu Park,Great Keppel Island.

ps foto's volgen kan hier geen foto's uploaden.

  • 30 Maart 2010 - 19:58

    Esther De Leeuw:

    Hoi schattie, ik heb even de tijd genomen om al die reisverslagen eens even te lezen. Wat een super ervaring. Leuk hoor al die foto's heerlijk doe je goed. Nou ik zie het volgende reisverslag wel verschijnen want nu ben ik ook eigendelijk ingelogd, dus dan weet ik wanneer je iets gemeld hebt. Dikke kus en GEWOON GENIETEN.

  • 31 Maart 2010 - 06:38

    Mams:

    Hoi meissie,
    Als ik zo lees zie je toch ook nog wel interessante dingen tussen de party's door.hihi. Doe wat je interessant, fijn en leuk vind. Kijk uit voor de trams(?). Hier gaat het goed hoor. Ik stuur je een hotmail met wat foto's vanuit dit "saaie" Nederland.
    Het blijft kicken om je verslagen te lezen het is net of ik er bij ben.
    Dikke XXX mams.

  • 31 Maart 2010 - 20:24

    Ome Jonnie:

    Hoi Peg,
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt, dit pakken ze nooit meer van je af.
    Het klinkt een beetje gemeen, maar ik zou toch blij wezen dat je weer terug bent, want dan wordt het voor ons tijd voor parelwitte stranden, helder blauwe zee en snorkelen. Hi Hi
    Maar ik lees dat je nog 55 dagen voor de boeg hebt dus leef je leven en be happy!

    Veel geluk

  • 31 Maart 2010 - 21:41

    Buga-Rob@Almere:

    He Globetrotter,

    Het heeft vandaag hier gehageld, m'n tuin staat blank vd regen, 6 graden enz. Volkomen kut dus. En ik zie allemaal vervelend mooie foto's en verhalen, maar gun het je van harte! Have fun.

    Ik ga slapen want ik moet morgen wel naar m'n werk... :(

    Groetjes, Rob

  • 01 April 2010 - 08:22

    Mister Wilson:

    een ding is zeker uitdrogen doe daar niet, ondanks de heerlijke temperatuur. het weer hier is gewoon KKKKuuuttt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 77410

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: