Townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Townsville

Door: Peggy

Blijf op de hoogte en volg Peggy

05 April 2010 | Australië, Townsville

Het is nu 20:15 uur en zit heerlijk lekker rustig in het kleine gemoedelijke tuintje van ons hostel genaamd Orchid.
Heb even de tijd genomen mijn verhaal weer voor jullie op te schrijven.

Vanmorgen 07.45 uur werd ik wakker van me wekkertje, heb heerlijk geslapen.
Had gister met Vicky nog een drankje gedaan voordat we ieder naar ons eigen hostel gingen voor ons laatste nachtje in Airlie Beach.

08.30 uur hadden Vicky en ik verzameld voor onze Greyhound vertrok naar Townsville.
Nog even een bakkie en ontbijtje gegeten op een terassje op het plein.

De busrit vandaag duurde maar 5 uurtjes, de film I-Robot in de bus gekeken en de tijd vloog voorbij.

Tijdens onze tussenstop kon ik het niet laten even aan onze buschauffeur te vragen om achter het stuur te kruipen.
Gelukkig, NO WORRIES, was gelukkig zijn antwoord.
In elk land waar ik kom heb ik altijd wel een foto van mij, achter het stuur van een boot, dolmus, auto en dus nu ook van de Greyhound!hi,hi

14.30 uur aankomst Townsville, we hadden al in onze bijbel The lonely planet gelezen dat er hier weinig te beleven viel, maar dat het gehele centrum was gesloten, verbaasde ons toch wel???
Als backpacker vergeet je vaak de dagen en datums, wisten wij veel dat het pasen was????

Haha, toch nog wat gevonden The Woolwords, de AH van Oz.
Dat kwam mooi uit, want we hadden weer nieuwe boodschappen nodig voor de komende 3 dagen.
We hebben een lekkere,gezonde maaltijd in elkaar geflanst.
Aardappeltjes, een hele kip en groenten.
De kip was reduced, dit betekend korting ivm houdbaarheid-datum.
Uhhmmm, het woordje Reduce moet ik als backpacker dus goed onthouden!

Daarna heerlijk gedoucht, aangezien ik daar in dat vreselijke Magnums geen kans voor kreeg, ivm 10 wachtende voor me.
Vicky en ik zojuist wat hostels gebeld voor de komende dagen, en jaaaa morgen vetrekken we met de ferry naar Magnetic Island.
Dit is (sorry) weer een Bounty eiland, aan de Great barries reef.
We verblijven hier 3 dagen, 2 nachten.
Heb er reuze zin in, voel me ook echt beter dan de afgelopen dagen.

Het is vandaag al iets minder bewolkt en hopelijk blijft het droog de komende dagen?
Ik zal hier geen telefoon ontvangst hebben, donderdag ben ik weer terug in de bewoonde wereld.

Vrolijk Pasen iedereen!


  • 09 April 2010 - 08:25

    Mams:

    Eigenwijze aussie troel echt iets voor jou om achter het stuur te willen hihi. Hoeveel Bounty eilanden zijn er wel niet??? Wij offeren ons hier wel weer op door te werken hoor. Wat zal de realitytime zeer doen voor jou als je terug kom hihi.Meissie geniet het is je gegund take care of yourself!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Townsville

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 77404

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: