Airlie Beach! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Airlie Beach! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Airlie Beach!

Door: Peggy

Blijf op de hoogte en volg Peggy

03 April 2010 | Australië, Airlie Beach

Het is vandaag zondag, de 3 dagen alleen in Airlie zijn voor bij gevlogen.
Het weer is wat minder, deze dagen vele showers en bewolkt.
Maar nog steeds korte broeken en hempjes weer, temparatuur nog steed aangenaam hi hi hi.

Ook hier op het strand mag niet gezwommen worden ivm the yellyfish.
Eigelijk elke strand vanaf Great Keppel Island tot aan heel Great Barrier Reef mag alleen met wet-sute gezwommen worden ivm de dodelijk yellyfish genaamd Stingers.

In Airlie hebben ze daarom een Lagoon aangelegd, hier heb ik vrijdag even lekker kunnen zonnen, totdat de showers begonnen.

"S avonds met wat nederlandse meiden bij een bankje aan zee lekker zitten kletsen en optijd naar bed, ik voelde me de hele dag al niet zo heel erg lekker, heb weer last van me lymphe helaas.
Gewoon even een teken om het even wat rustiger aan te doen dus!

Zaterdag werd om 08.00 uur wakker van een drijfnat bedje van me eigen zweet, had behoorlijke koorts gehad die nacht, maar voelde me gelukkig beter als de dag ervoor.
Een goede reden me slaapzak en laken eens goed te wassen, moest namelijk ook echt gebeuren.

Even een goed ontbijtje genomen, 4 bruine geroosterde boterhammen met jam!
De Pharmacy opgezocht en met mijn en moeite (na uitgebreid mijn medische rapport te laten zien) de medicijnen gekregen die ik wilde.

'S middags nadat ik weer even was gaan slapen, was ik weer lekker opgeknapt, lymphe nog steeds duidelijk aanwezig, maar he, we kunnen ook geen wonderen verwachten??

Even lekker naar de lokale markt gelopen, en alleen een paar haarspulletjes gekocht.

16.00 uur Yehhhhh, mijn Wales vriendinnen zijn gearriveerd, Hannah, Sarah en Beth.
Gezellig kopje Lathee gaan drinken en hadden later om 19.00 uur weer bij hun op het balkon afgesproken.

20.10 uur Schrok ik wakker, had blijkbaar toch nog even wat slaap nodig, snel weer me Tina Turner haar plaat gemaakt ,tandjes gepoetst, en sms verstuurd dat ik later ben, maar NO Worries wat maakt tijd hier uit!!
Ben eerst nog even met Bas die Nederlandse jongen die ik al eerder ben tegengekomen en inmiddels zijn Nederlandse vriendin en 2 Fransen lui een gratis pizza-tje wezen eten, Bas had speciale bonnen,...........
Bassie is okee holadihee!!!!hi hi hi.

Daarna de Wales meiden opgezocht in hun hotel, zij sliepen namelijk in With Sunday Terraces (die accomodatie wat ik zo geweldig vond, waar ik de eerste nacht sliep).
Nou weer typisch Wales, kaarten op tafel, 1 bende, veel drank, sigaretten, en ofcourse de drank-spelletjes.
Tja ik kon natuurlijk als Dutchie (zo noemen ze je hier) niet achter blijven en ben maar meteen aangeschoven, hi hi hi.
Na te hebben ingedronken naar een club geweest, het was namelijk ook voor de Wales meiden onderling hun laatste avondje samen, en volgens hun moest dat natuurlijk weer HILLARIOUS gevierd worden, hi hi.
Wat zijn die Wales meiden trouwens Schaamteloos zeg, maffe-rikken!
Ik heb me netjes gehouden 1 tequila in totaal!

Het was gezellig kwam weer een hoop bekende tegen, eigenlijk doet elke backpacker vanaf Sydney tot Cairns hetzelfde.
Om 12.00 uur ging bij mij het lampje
uit, blijkbaar toch nog niet zo fit als ik dacht!

Vanmorgen 10.30 uur werd ik eens een keertje wakker, ben nooit zo laat wakker in Australie, wel lekker deze vele uurtjes slaap.
Voel me goed, veel beter als gister en de dag ervoor.
Ik heb me voorgenomen vandaag en morgen rustiger aan te doen, zodat me lymphe hopelijk weer minder worden,voordat we weer verder op reis gaan.

Vanavond komt Vicky weer terug van the With Sunday tour, we blijven samen nog 1 nachtje hier en pakken morgen de Greyhound bus naar Townsville.
Hier vandaan kunnen we onze trip naar The Magnetics Islands boeken.
Tenminste als het weer het toelaat??



  • 04 April 2010 - 09:08

    Lique:

    he mop
    doe rustig aan he,luister naar je lichaam.
    hier gaat alles goed vieren vandaag jay zijn verjaardag.
    het weer is zoals gewoonlijk kut,dus daar mis je niks aan.
    kaylee vond die koekie monster helemaal leuk.
    have fun kuzzie

  • 04 April 2010 - 16:31

    Ferdy Bonny:

    `hoi zus pas goed op je gezondheid misschien iets minder drinken en nog iets meer cultuur opsnuiven?? Je weet nu in ieder geval dat het niet door de stress komt want zo te lezen heb je dat daar niet hihi. Zijn net op verjaardag geweest van Jay geweest was leuk en erg druk.Liggen nu uit geput op de bank met zijn allen. Leuk om al je ervaringen zo te lezen. Ik spreek je snel weer. Nog effe en dan komt tante Marijke gezellig, daar heb je denk een goeie aan. Nog veel plezier. Ik hou van jou zussie x x x

  • 04 April 2010 - 16:39

    Eljareau:

    peggy je bent zo lief. Ik hoop dat je nog een keer op mijn pyama party komt.En dat je met een nieuwe man kust.En dat je dan niet verlegen wordt (zegt hij al giegelend). Ik hoop dat je ook een man in NL tegenkomt en dan met hem gaat trouwen.En ik hoop niet dat je door een slang gepakt wordt!!!En ik sta op de fc Breukelen site bij f5 met fotoos,want ik ben de topscoorder van die dag. Moet je even kijken. knuffeltje!!

  • 05 April 2010 - 20:41

    Jes:

    Baalluuuhhh dat de kliertjes weer opspelen. Maar jij laat je niet zomaar uit het veld slaan. Rustig aan doen jij en gewoon no worries... dan komt het hopelijk weer goed. Kan niet wachten op je volgende verhaal. Kus

  • 06 April 2010 - 14:10

    JB.JR:

    Hey nichtje,

    Heb net je verhalen zitten lezen, helemaal geweldig zie je nou dat stil zitten op 1 plek niks voor jou is!!!

    Pas goed op je zelf.

    Greetz,

    Jan

  • 08 April 2010 - 15:47

    Tante Alie:

    wat een hoop heb je al meegemaakt.geniet ermaar lekker van.marijke komt er ook aan heb je gezellig een maatje.x.x.x.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 77531

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: