Yehhh, Marijke is in Cairns! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Yehhh, Marijke is in Cairns! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Yehhh, Marijke is in Cairns!

Door: Peggy & Marijke

Blijf op de hoogte en volg Peggy

15 April 2010 | Australië, Cairns

Yehhh, Marijke is in Cairns!

Donderdag avond, 22.30 uur, vol spanning zat ik in de shuttle om Marijke op te halen, schiet nou toch eens op man, meneer de bus-chauffeur!
Nee hoor, weer op zijn Ozzies, eerst alle mensen wegbrengen, dan drie keer hetzelfde rondje, maar uiteindelijk op locatie!
Godverdorie, staat dat mens er al met een peukie in der bekkie!
Ik helemaal een spanddoek gemaakt,voor jan lul helaas!

Anyway, WAUW wat gaaf om iemand van thuis te zien, vind het super!
Nog eventjes snel een hele fles Amarula (Amahula,hihi) paraat gemaakt, heerlijk zo, met een slof echte sigaretten!
Vicky en Natalia, hebben inmiddels ook kennis gemaakt met de Nappies, hi hi hi.
Het werd een latertje en vroeg er weer uit, omdat we Vicky hadden beloofd er uit te zwaaien voor haar reis terug naar huis!

Vandaag, hebben wij even wat dingetjes op een rijtje gezet, en Cairns bezocht.
Winkeltjes bekeken, dollar-shopper leeggeroofd, voor the OUTBACK!
,, MET ALS KLAP OP DE VUURPIJL"
Onze Backpackers campervan is geboekt.
We hebben een top deal kunnen sluiten, even slijmen over de oh zo leuke baby in haar buik, en IN THE POCKET!

Onze campervan heeft:
- 2 bedden (lengte pililutters)
- koelkast (je)
- gasstel (1 pitje)
- 2 x vork, mes, lepel
- 2 x pannenset (je)
- volledige verzekering; inclusief Kangeroo schade en overstekende Dingo's!
- zelfs wielen (x 4 + 1 reserve)
- bouwjaar 2007
- airco (ramen open)
- hand manuel (ideaal met 2 vrouwen aan boord)
- Goon (de favoriete 10,- dollar, gratis hoofdpijn wijn)
- De tien geboden voor the Out-back
- Muggenspray (voor meerdere vliegen in 1 klap: o.a.: muggen, vliegen en wild lopende Aboriginals)
- voer (uit blik)
- water (uit jerrycan)
- astronautenvoer (eerlijk geleend van hostel, inclusief toilet papier, zonder toilet)
Enz, enz, enz!
kortom de ideale bus voor 2 vrouwen going to the OUT-BACK!

Wij vertrekken a.s zaterdag 17 april en zullen 15 mei weer terug zijn.
Onze route gaat van Cairns naar Alice Springs via Adelaide naar Melbourne en zullen eindigen in Sydney, waar we onze Vrouwen-fan weer ongedeerd moeten inleveren,
in de hoop dat we onze borg netjes terug zullen krijgen (wat moeilijk zal worden aangezien stuur aan andere kant zit, hi hi hi)
Gelukkig hebben we maar liefst 7000 kilometer om te oefenen, hi hi hi.

Wij weten niet of wij deze aankomende weken bereik zullen hebben via email en/of telefoon.
Maar het verhuur bedrijf is op de hoogte van onze route en kunnen ons altijd vinden!

Zodra we kunnen laten we zeker weer wat van ons horen!

Tot snel! (hopen we)
ps:

Joke:
Mijn gebruikersnaam is peggynap.waarbenjij.nu (bedankt alvast)

Mama:
Maak je geen zorgen, wij vrouwen gaan dit prima redden!

Papa (Jack):
Blijf je ons volgen???
Je hebt al geoefend om 2 regels misschien de volgende x 3?????????

Erwin & Diny:
Echt wat voor jullie, genoeg duik gelegenheden hier (maar wel een beetje duur)

Bonny:
Nog 5 weekies dan ben ik weer bij je, kan niet wachten je in je jurk te zien!

Verder aan alle trouwe lezers en schrijvers:

RELAX, LAID BACK and WE ENJOY!!!!!

• 16 April 2010 - 06:13

Mams:

Hoi dames

Ik weet niet of je dit nog lees voordat je op pad ga. Maar hartstikke fijn dat Mar goed aangekomen is en jullie elkaar gevonden hebben in dat Ausssieland. Peg de tuin is zo goed als klaar, heb het maar alleen gedaan dit jaar, we kunnen er nog genoeg keertjes inzitten om je verhalen aan te horen over deze reis!!! Dames geniet (ik denk dat dat wel gaat lukken)en deze herinneringen blijf je meenemen. GENIET dikke XXX.

• 16 April 2010 - 10:10

Sjanneke:

waaaaat nog maar 5 wkn - jeez wat gaat het snel zeg.. have fun in the outback (of misschien is het leuk geweest, als ik dit telaat heb geschreven)... kussss

• 16 April 2010 - 13:15

Joke:

Tjee met zn tweeeeeeen in de bus hihihi. :)En maar slingeren door aussieland. Wees lief voor de aboriginals en als je een leuke schapenboer met een flink stukkie land tegenkomt (goed op leeftijd - geen tandjes - en alleenstaand ;) ) neem dan het adres voor me mee hehehe. :)
    He meiden - niet teveel slingeren en heel heel veel plezier. ;(
    groetsels Joke

• 16 April 2010 - 19:09

Mister Wilson:

Hpi, meiden. Het grote avondtuur gaat nu echt beginnen. Ik vind het echt helemaal te gek wat jullie gaan doen. Maar wees wel voorzichtig he. ik miste bij de invantarus "honkbalknuppels"of hebben die niet nodig? natuurlijk kunnen julie harder rennen met je rok omhoog, als een kerel met z'n broek naar beneden!! nou meiden geniet maar lekker. Ik wacht met spanning op jullie eerst volgende verslag. Gr. ook van Riet.

• 16 April 2010 - 22:46

Wil:

het ga jullie goed meiden,enuitkijken voor t gele trammetje
    kussssssssssss

• 17 April 2010 - 06:44

Erwin En Diny:

Goed om te horen dat ma goed is aangekomen. Veel plezier en we volgen jullie. By the way, duiken in aussieland is idd duur.
    Gtz

• 17 April 2010 - 08:00

Ome/broer Jonnie:

Vroeger snapte ik niet dat je "down earth" niet van de aarde afviel, maar zo te zien en lezen houden jullie je aardig staande! Mr Wilson had zeker een aardig biertje op, gezien z,n taalfouten. Maar goed dat Marijke vorige week is weggegaan, het luchtruim in half Europa is gesloten vanwege een vulkaanuitbarsting in IJsland. De aswolk drijft over een groot deel van Europa. Maar goed, vermaak je en groetjes uit het zonnige Nederland ook van (tante) Ineke.

• 17 April 2010 - 14:47

Andrea:

Lieverd,

wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt...

wat ga je allemaal nog doen?
    en hoe bevalt het zo met de camperven...
    helaas vertrek ik bijna weer naar huis... kan wel janken, heb het zo naar me zin...

maar gaan nog lekker borrelen en alle roddels uitwisselen van onze reis;) haha...

geniet er nog van...

kusss

• 18 April 2010 - 19:39

Frans En Nelly:

het ziet er allemaal heel leuk uit je hebt echt heel veel gezien en gedaan dat is heel leuk om te zien nog veel plezier met je tante xx