Chubby onze Camperfan Dag 1 & 2! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Chubby onze Camperfan Dag 1 & 2! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Chubby onze Camperfan Dag 1 & 2!

Door: Peggy & Marijke

Blijf op de hoogte en volg Peggy

19 April 2010 | Australië, Sydney

Dag 1:
Cairns naar Townsville:

Onze eerst ervaring met Chubby onze camperfan.
Marijke haar eerste kangeroe gezien, jammer deze was dood!
Ik heb mijn eerste kilometers doorstaan door behoorlijke plensbuien, Marijke gebruikt liever haar knipperlicht in de regen ipv van de ruitenwissers, hi hi hi.

Ons eerste nachtje, heel wat rond gezworven, nadat we zijn weggereden van een foute stek!
Uiteindelijk onze luxe camping, gratis overnachting tussen de grote trucs, bij het welkbekende BP staion hi hi.
Iig windvrij en mooi uitzicht (ahum).
Lekkere pannekoekjes gemaakt, plankenbedje in elkaar gezet en de Chubby spinvrij gemaakt, hi hi hi.
Lekker geslapen, 40C, en veel muggen!

Zondag:
Townsville naar Hughenden:

07.00 uur wakker,cornflakes gegeten tussen de truckers wederom met onze Tina Turner haren!
Lekker kopje koffie willen zetten maar electra kapot??? (s'avonds er eindelijk achter gekomen, dat we hiervoor stroom nodig moeten hebben)
Onze CHubby kan aardig zuipen, meer zelfs dan wij wijn drinken, met moeite 1 op 9 km.
We hebben vandaag 380 km afgelegd in 5 uurtje incl. pauzes met sigaretjes.
We hebben een mooie camping gevonden (23,- dollar p.n.) en kunnen ons de luxe permiteren om eindelijk weer eend lekker te douchen.
Rijst met curry op onze 1 panspitter gekookt, lekker glaasje Goon erbij, douchen (heet water) en naar bedje, heerlijk.

p.s. Links rijden gaat ons steeds beter af.

p.s.s We hebben tot nog toe geen bereik gehad tijdens onze reis, dus maak jullie geen zorgen, zodra we weer op internet kunnen, laten we gelijk weer iets van ons horen.
Let erop, dat hoeverder we naar the Outback gaan, het bereik en internet moeilijker word te vinden!

Tot snel, en bedankt weer voor jullie leuke berichtjes!


  • 19 April 2010 - 07:13

    Mister Wilson:

    hoi, meiden. hier ook alles goed. gisteren was het 20 gr. lekker op het zwembad gelegen, even bij kleuren. witte badmeester is geen gezicht. leuke camper, maar met zoveel reclame erop hadden jullie geld toe moeten krijgen. nou de eerste 5% van de reis zit er op. kijk er naar uit naar het vervolg. blijf voorzichtig en heel veel fun, gr. ook van riet.

  • 19 April 2010 - 07:48

    Mams:

    Hallo girls.

    Jan heb wel gelijk een beetje korting had toch moeten lukken hihi.
    Zoals je leest hier alles goed met het weer. Zie vanmorgen op kantoor veel verbrande koppies - gezond hoor. Peggy ik heb heerlijk in de tuin gerommeld maar wees niet bang bewaar klusje voor ons samen hoor. Na afloop glaasje prosecco-chippie gaat goed komen hoor.Ik denk dat jullie het heerlijk gaan hebben samen-ben blij voor jullie allebei!Als je terugkom zit je midden in de bruiloftsfeer-Elsa en Bonny. Ik heb je zo bijgekletst hoor. Ik bel je na de batchelorparty hoe dit was(Bnny leest natuurlijk ook deze side)hihi. Nou meiden ik ga weer WERKEN (weet je nog hoe je dit schrijf Peggy) dikke XXX en voorzichtig en GENIET.

  • 20 April 2010 - 01:51

    Pap:

    hoy meiden hoe gaat het daar ik moest van bonny zeggen dat ze niet kon mailen er was iets met de computer ik dacht dat jullie een echte camper hadden maar ja als het maar rijd ik zou vandaag weggaan maar mijn vlucht is gekanseld nu maar wachten ben zeer beniewd hoe het daar is veel plezier samen en marijk hebben ze daar ook pielielutters nu peg dit is meer dan twee regels x x x x

  • 20 April 2010 - 07:04

    Bonny:

    Lieve zus,en Tante marijke ja zit nu op mijn werk en kan effe gauw mailtje sturen. Computer thuis is gecrasht. (ik denk dat ik er toch een te harde klap op heb gegeven toen hij weer te traag was)> hihi.Peggy, Gaaf man je Thelma en Louise droom komt uit. HE Tante Marijke dat doe je toch maar allemaal weer. Niet lullig bedoelt maar ik hoop ook zo vit te zijn als jou op die leeftijd. Jezus niks is je ook te dol. Geniet en doe vooral niets dat ik ook niet doe. LOve you xxx Bonny

  • 20 April 2010 - 09:30

    Assie:

    HOI MEISJES

    ZIE NET HET SMSJE VAN MARIJ DAT JULLIE ONDERWEG ZIJN EN OP EEN CAMPING MOUNT ISA ZITTEN. GENIET LEKKER VAN DE OUTBACK EN DOE RUSTIG AAN DAAR. DE CAMPER IS IDEAAL VOOR DIE LILIPUTTERS! LACHEN HOOR KIJK UIT NAAR DE VOLGENDE FOTO`S. HAVE FUN EN DIKKE KUS XXX ASSIE

  • 20 April 2010 - 15:29

    Alie:

    gave bus. jullie zullen nu wel op even geen tijd hebben om te mailen.maar ik hoor het wel weer.ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben en geniet ervan.liefs alie.

  • 21 April 2010 - 08:36

    Erwin En Diny:

    Hey Dames,
    Op stap in een Jeepney?Toch op de Filipijnen terecht gekomen :-) Leuk om te lezen hoe het gaat daar. Wellicht ook wel wat voor ons. Smsje gehad. Voorzichtig en veel plezier daar. Willen wel foto's zien van de great white vanuit de kooi.
    Grtz
    Erwin en Diny
    xxx

  • 21 April 2010 - 10:52

    Marcella:

    Lieve Peg!!!
    Leuk om te lezen hoe jullie je vermaken!!!
    Heel veel plezier nog en geniet er nog ff lekker van!!

  • 21 April 2010 - 11:33

    Kiko:

    Hay girls, gaat helemaal goedkomen in die coole bus.Zie jullie al helemaal toeren Nappie met een peuk in d'r giegeltje sávonds lekker een wijntje erbij ENJOY !!!! liefs Kiek xx

  • 24 April 2010 - 20:00

    Fleur:

    Hey Peg
    Zo ik ben weer even helemaal bijgelezen! Wat ziet het er allemaal goed uit zeg en jij ziet er ook behoorlijk gelukkig uit! Goed om te zien en het is je gegund meis het enige wat ik je nog wil zeggen is geniet en maak lol zo lang het kan lieverd en tot snel en een dikke kus voor jullie allebei! En blijf je volgen liefs Fleur doe voorzichtig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 77531

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: