Dag 10 : (Nieuwe State: South Australia) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Dag 10 : (Nieuwe State: South Australia) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Dag 10 : (Nieuwe State: South Australia)

Door: Peggy & Marijke

Blijf op de hoogte en volg Peggy

26 April 2010 | Australië, Sydney

Vandaag hebben we best wel wat kilometers gemaakt, 444 km!
Er is namelijk niet veel te zien tussen deze plaatsen.
Eenmaal aangekomen in Marla waren we opzoek naar onze parkeer-plaats, maar deze bleek al van de kaart te zijn geveegd, aangezien wij een oude routekaart hebben hi hi hi.
Dan maar op de camping achter het pomp station geslapen,voor 7.50 dollar each.

Onze eerste Dessert-storm overleefd, beschut geprobeerd pannekoeken te bakken, door ons winderige vlammetje een beetje te dik, maar kleinigheidje blijf je houden en onze buikies waren weer rond.
Door de dessert-storm waren wij genoodzaakt in onze Chubby te vertoeven, geen probleem, glaasje wijn, nootjes, kaarsjes aan en Marijke heeft me Jokeren geleerd.
Op eens was het 23.30 uur, onze Chubby weer omgetoverd tot bed, lekker geslapen tot de volgende morgen 08.30 uur, heerlijk.

Kiko: Wij wensen jou heel veel sterkte met de operatie!

Alle lieve lezers weer bedankt voor de berichtjes en foto's volgen dus nog!

• 28 April 2010 - 07:01

Mams:

Hello girls, Nou maar goed dat het waard was de rit naar de zonsopgang, en de weg er naar toe. Ik zie in gedachten als ik jullie verhalen lees die geberutenisjes voor me hihi. Het is hier prachtig weer, vrijdag koninginnedag dus partyen - lang leve de koningin! De tijd gaat wel snel hoor nog even en je ben er weer. Misschien komt dat door jullie verhalen het is net een beetje of ik erbij ben (alleen iets goedkoper hihi). Nou meiden GENIET en dikke kussen hoor.

• 28 April 2010 - 08:39

Erna:

hallo peggy en marijke, ik geniet nog steeds van julle verhalen en jullie maken toch wat mee!! Donderdag ga ik lekker met je moeder shoppen, schoenen en sieraden voor de trouw-outfit (die haar erg leuk staat)
    Meisjes geniet er nog lekker van en ik blijf jullie verhalen volgen

• 28 April 2010 - 18:49

Lique:

hai moppies
    wat een wereld verhalen zeg,heerlijk gewoon.
    zit nu lekker aan een wijntje jullie verhalen te lezen hahaha
    bon,je moeder en ik staan vrijdag om 6 uur s'ochtends op de vrijmarkt spullen te verkopen jaja lekker vroeg he
    maar dat zijn jullie gewend zo te lezen.
    nou succes met de vliegen,en tot jullie volgende verhaal.
    dikke kus

• 29 April 2010 - 20:08

Joke:

He maatje, ik mis je als ik al die verhalen zo lees :( Te gek die zonsopgang en die opalen hehehe :) jongens jullie doen t te gek. OOk ik morgen op naar een marktje. :) Lieverds genieten en liefs
    Joke

• 02 Mei 2010 - 09:50

John En Ineke:

Hoi meiden, hier in Breukelen alles goed, de FC is kampioen, en gisterenavond het Rechthuis op z'n kop gezet. Vandaag kutweer en maar 10 graden, hopenlijk is het bij jullie beter. We blijven jullie volgen. De mazzel

• 02 Mei 2010 - 09:50

John En Ineke:

• 02 Mei 2010 - 11:17

Hoi meisjes

Hoop dat jullie het naar je zin hebben daar, hier alsmaar regen! Ben ook al aardig aan het aftellen kan niet wachten, maar je voorbereiden is ook wel leuk ( hoewel gisteren 3 prikken moeten halen dat was ons niet verteld) viel allemaal mee. Billy vanochtend aangekomen in New Zealand en alles goed daar. Ze zijn zich aan het voorbereiden om een tocht van vele kmters te maken te voet door de bergen met hun rugzak( back to the basic) Samen met Dirk verblijft hij daar nog 4 weken en dan gaan ze uit elkaar Dirk naar Australie en Billy naar Bali. Miral zit nu in Turkije met haar jongens en geniet ook van het lekkere weer. Ik ga wel weer werken en geniet van jullie mooie verhalen! Dikke kus xxx assie

• 02 Mei 2010 - 11:18

• 02 Mei 2010 - 11:18