Een maandje eerder als gepland! - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Een maandje eerder als gepland! - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Een maandje eerder als gepland!

Blijf op de hoogte en volg Peggy

17 Februari 2015 | Nederland, Breukelen

Wauw nu begint het dan toch best dichtbij te komen, i.p.v. 30 april vertrek ik NU 31 maart!
Waarom? Ik heb t/m 1 maart mijn contract lopen bij EventRent en aangezien ik langzaam al een beetje ben begonnen in eetcafé de Schans is het gemakkelijker eerder te vertrekken ivm het eerder terug komen voor het hoogseizoen van de Schans.

Daarnaast mis ik mijn vriendje natuurlijk :) ik heb hem 4 januari voor het laatst gezien!
Zijn kinderen gaan waarschijnlijk met spring-break naar hun grootouders, wat ons de gelegenheid geeft nog even samen te zijn, voordat ik anders gelijk in zijn gezinnetje terecht kom.

Is meteen het goede leermoment wat wij nuchtere, open minded Hollanders wel en vooral niet kunnen zeggen tegen kids.
Tja ff lekker een borreltje halen met dochterlief van 16 zit er daar voorlopig de eerste 5 jaar NIET in :)

Helaas mag ik in de twee maanden dat ik daar verblijf niet werken en/of vrijwilligerswerk doen, ivm mijn toeristenvisum :(
Zien jullie het al voor je dat Peggy iedere dag aan het wachten is tot man lief uit zijn werk komt voor een bordje eten?
Nou dacht het NIET, ik ben daarom even aan het rondsnuffelen voor een cursus Spaans, aangezien Blake en zijn kinderen onderling Mexicaans spreken, lijkt me dat super om te leren en erg handig wanneer ze roddelen:)
Sowieso is Spaans een mooie en veel gesproken taal, dus kan nooit geen kwaad. Ben ik er even lekker uit en ontmoet meteen andere mensen!

Wist je dat:
44% van de bevolking in LA Hispanic of Latino is. Zij komen vooral uit Mexico en Cuba. 25% van de bevolking is maar blank. Dus cursusje Spaans lijkt me een puik plan hihihi.

Dus als iemand nog suggesties heeft voor een cursus Spaans centrum LA, let me know!

Bye bye.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 77356

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: