Mijn Valentijns-cadeau ''MUD RACE,, ticket! - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Mijn Valentijns-cadeau ''MUD RACE,, ticket! - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Mijn Valentijns-cadeau ''MUD RACE,, ticket!

Blijf op de hoogte en volg Peggy

17 Februari 2015 | Nederland, Breukelen

Ik heb van Blake een ticket voor een Mud Race gekregen voor april.

Mud Race Obstacle Run; wat is dat ?

De Obstacle Run is een hardloopparcours voorzien van de nodige hindernissen, ontworpen door mariniers. Niet echt iets voor watjes dus. Het is een combinatie van hardlopen, teamwerk, hindernissen en vooral veel modder.

12 april zal ik samen met Blake deelnemen aan deze 6 mille (9.96 km) race, spannend en flink oefenen dus.

Tot snel!

  • 18 Februari 2015 - 10:59

    Bonny:

    pfffff vanuit het prachtige koude kikkerlandje zal ik je volgen.

    Verheug me op de fotoos van je avontuur!!

  • 18 Februari 2015 - 12:24

    Mimi:

    We gaan je volgen hoor.
    En die cursus Spaans is geen
    overbodige luxe.
    Heb je de tijd voor dan en nog
    leuk ook

  • 18 Februari 2015 - 17:16

    Peggy :

    Hey Miri,

    Ik was toevallig van de week mijn Australië verhalen aan het lezen, en jij tekst daar echt iedere keer op, nice, hopelijk in LA ook :)

  • 19 Februari 2015 - 18:42

    Mams:

    Okee dit moet lukken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 77340

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: