Aankomst en eerste dag Los Angeles - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Aankomst en eerste dag Los Angeles - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Aankomst en eerste dag Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Peggy

03 April 2015 | Verenigde Staten, Hollywood

Hi you all, vanuit het zonnige LA :)

Mijn aankomst LAX luchthaven liep dit keer voorspoedig ( behalve dan dat ik eindelijk aan de buurt was bij de douane, en meneer heel droog zegt, sorry next outline please, omdat hij ging lunchen? You say what???? Haha ach ja moet ook gebeuren .... dan maar bij iemand anders in de rij gaan staan.

Blake stond mij al op te wachten, erg raar elkaar weer te zien, natuurlijk spraken wij elkaar wel elke dag via social media maar elkaar echt weer zien is toch anders. Het zonnetje scheen lekker, beetje bewolkt, maar al zo'n verbetering met Nederland.

Eenmaal thuis aangekomen, jaja was er ruimte gemaakt voor mijn kleding ( hier had ik het toevallig al stiekem over gehad op het vliegveld met mams ) bonus punt dus. Even lekker gedoucht eten laten komen, bijgekletst filmpje gekeken en viel als een blok in slaap. Helaas was dit rond 4 uur smiddags, dus snachts veel wakker geweest, en super vroeg op, maar dat geeft helemaal niets met dit mooie weer uitkijkend op palmbomen en het Hollywood signGrijnzend gezichtje met lachende ogen

Lieve meiden en family wat ontzettend lief het "gekken boek, moest stiekem een traantje laten hoor, heel heel attent en super bedankt, deze zal ik nog vaak terug kijken!

• 03 April 2015 - 07:35

Mimi:

Yeay finally you made it. Fijn dat je goed bent ontvangen en een eigen plekje hebt gekregen!
    Is die uklie baard eraf???
    Wie kiep ketakt

• 03 April 2015 - 08:32

Lique:

Yeeeaaahh babe eindelijk.
    Heerlijk dat je zo goed bent ontvangen.
    Geniet ervan.
    Houden contact mop
    Groetjes daar xxx

• 03 April 2015 - 13:29

Mr Wilson:

heel veel geluk, ik volg je. xxx

• 03 April 2015 - 18:48

Marretje:

Hoi Peg, lastig hoor een jetlag. Maar na een week zit je weer in het ritme. Gaan jullie nog wat doen in het weekend? Beetje gokken in LAS VEGAS haha. Hier is het voor het eerst weer beter weer en de berichten zijn goed voor komende dagen.
    John gaat je vader ophalen komende week, de ene globetrotter eruit en de andere erin. He meissie genietze en groeten uit het Brabantseland.