Woensdag 1 april - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Woensdag 1 april - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Woensdag 1 april

Blijf op de hoogte en volg Peggy

03 April 2015 | Verenigde Staten, Hollywood

Vanmorgen wederom vroeg wakker, ik val hier tegen 22.00 uur in slaap en ben meestal rond 6 a 7.00 uur wakker! De vorige keer dat ik hier was had ik precies hetzelfde, vind het een prima ritme dus laat ik het maar zoGrijnzend gezichtje met lachende ogen

Even bakkie koffie ( niet te zuipen, Blake zet nog ouderwets zwarte koffie met koffiefilterzakjes, uhm wie heeft dat nou nog?Aapje met handen voor de ogen) maar goed dat er net zoveel Starbucks bestaan als bakkerijen in Nederland hihi. Anyway, even wat ontbijten en bakkie pleur, en op naar de Hollywood Hills want yep wij gaan hardlopen!

De bedoeling is dat we bergopwaarts rennen en terug lopen.
NOU, wat ik dus als schreef, de Bedoeling WAS, ik hield het nog geen kilometer vol, dus Peg ging de volgorde maar even omdraaien. Heuvel op LOPEN, heuvel af HARDLOPENGrijnzend gezichtje met lachende ogen ik zweet me kapot en wat een hoop mensen, maar wat een prachtige omgevening om te mogen zijn. Je loopt gewoon midden in Hills van Hollywood, omringd door steile hellingen, waar je beneden alleen maar villa's ziet liggen omringd met zwembaden, tennisbanen, wagenparken etc. Heb mijn ogen uitgekeken, tja ik was immers toch lopend ipv hardlopend. Blake hield het hardlopen wel prima vol, en kwam mij af en toe tegemoet lopen, toen we samen bijna bij de poort aankwamen, zagen we een man stilstaand een foto maken van het gras?! En ja hoor een Anaconda, wattttttt? Nee hoor grapje, het was een ratelslang, gevaarlijke slangen dus van een afstandje zitten bestuderen (zie foto). Ik denk dat de slang zo'n 1.5 meter minimaal was, das geen kattenpis, dus peg blijft gewoon netjes op het hardlooptrack wanneer ik een keer alleen ga.

Na te hebben gedoucht, tja want zelfs alleen van het lopen was ik zeiknat, hebben we Blakes oude kleding ( aangezien ik mijn eigen kantje kledingkast heb gekregen) naar " your donation transforms lives,, gebracht dit is een soort kringloop. Alleen doen de Amerikanen het hier anders, zij brengen de goederen in, ontvangen er vooralsnog niets voor, maar krijgen een donor receipt, hiermee krijgen zij 1 keer per jaar een gedeelte terug via takes. Aha there the monkey out the sleeve, vond hem al zo gul Haha.

Smiddags, even samen naar The Grove, geweest een net winkelcentrum met daarachter een markt ( net als bij ons de zwarte markt, maar dan super netjes) wat rondgelopen en fruit gekocht. Een heerlijke BLT lunch thuis gemaakt, en tv gekeken. Heb al een nieuwe Netflix verslaving, the walking dead, super spannende serie over zombies, tja een avondje Holland zingt Hazes zit er bij Blake niet in, alles kunnen wij kijken zolang het maar niet leeft, of over geschiedenis gaat: zombies, Batman, hitler en biografieën. Wel erg educatief moet ik zeggenBlozend gezichtjeGrijnzend gezichtje met lachende ogen

X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 77340

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: