Tweede week LA (eerste week alleen), 6 en 7 april - Reisverslag uit Melrose Park, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Tweede week LA (eerste week alleen), 6 en 7 april - Reisverslag uit Melrose Park, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Tweede week LA (eerste week alleen), 6 en 7 april

Blijf op de hoogte en volg Peggy

10 April 2015 | Verenigde Staten, Melrose Park

Maandag 6 april (eerste dag alleen in the big city LA)

Vandaag begint het echte gewone leventje in LA, Blake werken en ik all alone in the city. De wekker ging om 07:00 uur, samen opstaan koffietje drinken en iets voor 09:00 uur ging BLake de deur uit. Me rustig gedoucht en aangekleed, en there goes the girl on a mission. Ik ga langs de yoga school Liberation om informatie op te vragen, Erika gaat hier 3 keer per week heen maar liet mij weten dat ik beter onder aan kon beginnen met niveau 1. Eenmaal daar aangekomen zat er een oudere man achter de balie, ik vertelde dat ik nieuw in LA was en graag wat meer informatie wilde betreft hoe alles in zijn werk ging. LA zal LA niet zijn als mij verteld werd dat ik een visite kaartje kon pakken en de rest op het internet kon vinden?! How rude", maar goed met mijn staart tussen mijn benen kon ik weer de 20 minuten terug lopen naar huis met niets meer dan een visite kaartje. Blake vroeg me hoe het was gegaan, na mijn uitleg heeft hij me aangemeld op de website en yep, woensdag mijn eerste gratis proefles.
Nog even wat zaken bij de bank geregeld en mezelf op een overheerlijke gezonde salade in de zon op het terras on the streets of LA getrakteerd. Niet wetende dat ik bij een Mexicaanse tent zat (zijn er een hoop hier) raakte ik aan de praat met een oudere Mexicaan die al 15 jaar in LA woont. Gewoon een gesprek over koetjes en kalfjes want verder kom je hier niet echt. S'avonds de kleine pup van Erika uitgelaten en een fresh yoghurt icecream op de terug weg samen genomen. Dit is echt grappig je pakt zelf je ijs na keuze in de hoeveelheid die je maar wilt, daarna kan je of alle soorten divers fruit, nootjes en snoepjes noem maar op toevoegen, dan wegen en het gewicht bepaald hoe duur het is! Ben absoluut niet zo een ijseter, maar dit is echt lekker. Moest meteen aan pap en bon denken, dit is een walhalla voor jullie hoor!

Dinsdag 7 april: Rynuon canyon mountain!
Wederom met Blake samen opgestaan, vandaag op het programma, lopend naar de bergen(ongeveer een uurtje) en dan het pad op omhoog om te hyken. Heen lekker lopend, ga echt kapot hier met al die steile paden hier, terug hardgelopen, tis zo mooi om als je eenmaal boven bent, te zien dat je omringd bent met zoveel groen, en toch overduidelijk de skyline van LA ziet (zie foto)


  • 10 April 2015 - 07:46

    Lique:

    Wow,leuke verhalen mop.
    En peg op yoga wie had dat gedacht haha.fijn dat je t zo naar je zin hebt.
    Maar doe wel voorzichtig on your one,wil je wel heel huids terug zien.
    Btw kids van blake al terug?
    Hier alles zijn gangetje,t word eindelijk lekker weer.
    Dus genieten.
    Dikke kus en tot schrijfs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 77363

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: