Donderdag 9 April - Reisverslag uit Melrose Park, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Donderdag 9 April - Reisverslag uit Melrose Park, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Donderdag 9 April

Blijf op de hoogte en volg Peggy

11 April 2015 | Verenigde Staten, Melrose Park

Vandaag weer vroeg op, ik heb nog iets meer dan een uurtje om op plek van bestemming te komen namelijk, Runyon Canyon mountains. Toen ik hier van de week aan het hyken was, zag ik dat er bij binnenkomst van het park een yogales werd gegeven, nadat we wat research wederom natuurlijk WEER op het internet hadden gedaan, zag ik dat er elke dag lessen yoga worden gegeven in het park, deze zijn ''by donation,,. Je geeft de gene die les geeft dus een vrije gift, de gebruikele gift is hier 5,00 dollar. dit scheelt 7.00 dollar met de Liberation yogaschool, dus mijn plan is dit te combineren zodat het sporten niet te duur word en ik toch elke dag een yogaklasje kan volgen. Eenmaal aangekomen na een ontzettende mooie wandelroute van maar liefst dik een uur, door de straten van LA, Hollywood en Sunset Boulevard (zie foto's) is het wel weer allemaal heuvel op, maar gelukkig na mijn lesje yoga straks bergafwaards. Er zat in het park welgeteld 1 chinees, op de afgesproken plek. Ik vragen of ik het wel goed had begrepen, yep dat had ik, ik moest maar een mooie plekje in het veld uitzoeken, waar het goed voelde en ik aarde kon vinden (volgense de chinees haha). Al gauw liep het veldje voller en zodra de Bongo begon te spelen begon de yoga, haha ja je hoort het goed Bongo ja.Het was weer heerlijk, niet zo goed als in the Liberation yogaschool, maar hey voor die 5.00 dollar. Voordeel van hier is dat het heerlijk buiten is, ipv in die smerige bestoomde ruimte van de Yogaschool. Na 1.5 uur Zen te zijn geweest, rugzakje weer op, beetje down to earth komen en weer lopend naar huis.

Of toch niet?
Ik was al een paar keer langs Hollywood boulevard gelopen, maar nu dacht ik, ik ga eens de andere kant van de boulevard op, het is daar namelijk altijd zo druk. Voordat ik er erg in had, liep ik over ''the walk of Fame,, vandaar die drukte natuurlijk.
Ik was hier in mijn eerdere trip naar Blake al eens geweest, maar waren toen met de auto, dus nooit geen erg in gehad. Ik heb de hele middag heerlijk door deze straat gehobbeld, me ogen uitgekeken naar alle verklede mensen, Superman, Batman, Shrek noem maar op. Bij de Mac even een hamburgetje gehaald en raakte aan de praat met een group Belgen, zij waren met 20 man eerst een week in Vegas geweest en nu nog een aantal dagen door LA, het waren liefhebbers van oldtimer-auto's, zo zagen ze er ook uit, vol met tattoo's, vrouwen als in the 60tis gekleed, geweldig, deed met denken aan de familie kolutski van zwembad Nieuwersluis, kennen jullie dat gezinnetje nog, uit de Friese buurt? Fijn even Nederlands(Vlaams) te hebben gesproken. Nog naar een showtje van 20 kinderen die rock & Roll danste en zongen gekeken en voor ik het wist was het al weer 17.00 uur, dus lekker naar huis. Just called it a day!

  • 11 April 2015 - 09:32

    Joyce:

    Heerlijk om je belevenissen te lezen! Goed wat je allemaal onderneemt hoor

  • 11 April 2015 - 10:39

    Mimi:

    Vet hoor peg, echt wat voor jou om daar terecht
    te komen. Walk of Peggy!! Steeds als ik naar the
    Bold kijk zie ik in het voorstukje die pier met dat
    reuzenrat en dan zie ik je voor me hihi.
    Kom maar op met je verhalen!!

  • 11 April 2015 - 10:49

    Mimi:

    Oeps was al verzonden. Veel succes bij de mudrace
    morgen maar je conditie is iig al op peil

  • 11 April 2015 - 17:00

    Mar:

    Hola Peg.

    Dat je een ondernemend type bent is mij bekend maar................wat zal jij s avonds moe zijn. Die luiken vallen dan vanzelf dicht. Leuk joh die verhalen enne wanneer je zo doorgaat met je Zen-meditatietrainingen kom je in ieder geval ZEN terug!
    Hoe gaat het met je spaans? Kan je het een beetje volgen?
    He meissie fijn weekend, geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 77379

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: