Vrijdag 10 april (kids-Blake komen thuis, spannend - Reisverslag uit Melrose Park, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Vrijdag 10 april (kids-Blake komen thuis, spannend - Reisverslag uit Melrose Park, Verenigde Staten van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Vrijdag 10 april (kids-Blake komen thuis, spannend

Blijf op de hoogte en volg Peggy

12 April 2015 | Verenigde Staten, Melrose Park

Vroeg opgestaan vriendje naar werk geholpen (hihi) zelf een kopje cappuccino mix genomen(gevonden in de dollar shop, even onthouden dus, eindelijk betere koffie).

Me klaarmaken voor een lesje Yoga in Liberation, ik dacht laat ik maar beter even Zen de dag te starten zodat ik misschien wat minder zenuwachtig zal zijn voor als de kids vanmiddag komen?! Dit bleek een goed plan, het was een super les andere lerares (nog beter) en yep lekker Zen naar buiten.

Ondertussen een App van Blake ontvangen, dat hij en de kids bijna thuis zouden zijn. Stiekem werd ik wel een beetje zenuwachtig, het is natuurlijk niet alleen Blake, LA en ik wat moet matchen, maar ook zeker zijn kids. De deur van hèt appartement ging open, kreeg van beiden meteen een hugg(is is wat anders dan 3 kussen) en ze hadden een souveniertje voor mij meegenomen. Een sleutelhanger met Texas erop, super lief en attent (het zijn de kleine die het doen). Het zijn echte tieners, honger als een paard, dus ging de familie López (Haha) Naar buiten om bij een Mexicaans restaurantje wat te eten. Nog een beetje wennen en aanpassen maar vooralsnog prima uitje.

Eenmaal thuis, Renée naar haar kamer, beetje bellen, appen, en filmpje kijken (echt een tienermeisje) en Saul samen met zijn paps videogames spellen, (nou ik houd hier helemaal niet van, maar moet zeggen dat de games van tegenwoordig niets te vergelijken zijn met de vroegere Mario brothers of Sega, lijkt wel een animatiefilm). Ik ondertussen op mijn blog geschreven, oordopjes in met mijn favoriete muziek van Kygo!

Om 20:30 uur hadden we afgesproken met Peppe, een drummer uit Mexico die vroeger bij Blake in zijn band zat, (kids bleven thuis, mogen natuurlijk nergens nog naar binnen) We gaan naar het Wirthaus, de Duitse pullen kroeg, leuke man, groot, stevig en vooral luidruchtig, waar Blake daarintegen heel kalm is! Erika en haar vriendin Shanna kwamen ook, leuke meid Shanna, vrolijk en sociaal. Erika is net als Blake, rustig kat uit de boom kijker, moeilijk een gesprek mee aan te gaan. Onder het genot van braadworst, halve liter bier speelde we Yenga en Ping Pong (pe Pingpong met een pulletje bier op, SUCKS)

Het was een leuke gezellige dag en avond, 12.00 uur netjes thuis. Want morgen word er gemountainbiked en gehyked!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 77348

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: