Australian Zoo, Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Australian Zoo, Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Australian Zoo, Noosa

Door: Peggy

Blijf op de hoogte en volg Peggy

19 Maart 2010 | Australië, Noosa Heads

Vanmorgen 07.00 uur ging het wekkertje.
Snel de cornflakes naar binnen gewerkt en weggespoeld met het gebruikelijk vieze oploskopje koffie en de bus in.
De busrit (gratis) naar Australian Zoo duurt ongeveer een uurtje.
Al met al waren we dan om 09.30 uur eindelijk in het park, ik had me hier dan ook super op verheugd.
Aangezien Eljareau en ik graag naar Steve op tv kijken.

Allereerst hebben we een bejaarden treintje gepakt, zodat we even rustig konden zien wat er allemaal te doen was.

Om 11.00 uur begon de show, THE STEVE IRWIN SHOW, PRACHTIG ZEG!!!!
Rondvliegende vogels, papagaaien, ooievaars, rangers met slangen, mini krokodillen (deze mocht je ook allemaal aanraken, ik heb een slang, leguaan en kleine krokodil mogen aanraken, zooo gaaf).

En toen uiteindelijk de klapper van de show, THE CROCODILES''
Prachtige beesten, wat zijn deze MEGA groot zeg.
Eljareau ik heb ze de groetjes gedaan, en sta samen met Steve op de foto (speciaal voor jou).

Na de show zijn we verder het park in gegaan, WAUW, ik heb gewoon de kangeroo's mogen voeren, aaien en knuffelen, wat een leuke lieve beesjes zijn dit zeg!

De Koala's daarin tegen worden enorm beschermd door de rangers, zij raken heel gestrest door aanrakingen van mensen. (al is dat wel een beetje vreemd, want wist je dat een Koala, 21 uur per dag slaapt, 2 uur per dag eet, en 1 uur per dag seks heeft??)
Dan vraag ik me toch wel een beetje af, waar kan zo'n beesje nou gestrest van raken, hihihihi????

Het is nu 22.00 uur, Grace en ik zijn gesloopt, eten zo nog even een chippie met de Nederlanders, en dan lekker naar ons (weer) eigen prive appartementje heeerrrllliiijjjkkk!
We blijven hier tot zondag,
zondag gaan we of gelijk door naar JA JA FRASER ISLAND, of eerst via Rainbow Beach naar Fraser, we gaan morgen even kijken wat de aanbiedingen zijn, en wachten even het weer af, want er zijn een paar Fraser tochten afgelast ivm noodweer!

Het was een geweldige dag, wat een gaaf park, zeker de moeite waard!

Dikke x allemaal!

  • 19 Maart 2010 - 12:35

    Bonny:

    hoi zus, cool man die fotoos met die dieren. Je hoeft niet zo dicht bij met een levende haai op de foto hoor hihi. Ik heb giseren hier voor het eerst met de kinderen in de tuin kunnen zitten het zonnetje scheen volop. Heerlijk!!! NU dan weer wat motregen maar goed we zitten niet allemaal in Australie.Dus mooi weer niet altijd vanzelfsprekend hihi. Je ziet er trouwens goed uit zeg, lekker bruin en niet zo dun meer. Of zie ik dat verkeerd?? Nou zus ik ga weer boodcshapjes doen met de kindjes. Jeetje wat klinkt mijn leventje toch burgelijk zo vergeleken jou!!! XXX LOve you en met de voorbereidingen van de bruiloft gaat het super...

  • 19 Maart 2010 - 13:12

    Mister Wilson:

    Hoi, schoonheid !! wat maak je toch goeie reisverslagen zeg. het is net of we het meebeleven. ik ben echt stikkend jaloers.leuk he dat mimi en astrid nu ook op hyve zitten. ga straks even een pilsje drinken in het RH. gr. ook van tante riet. p.s. bonny is zeker bang dat haar antwoord niet over komt, ze staat er 4x op. kusjes en tot schrijfs

  • 19 Maart 2010 - 16:02

    Sjanneke:

    yeah Fraser island - full report als je de tour hebt gedaan. Was echt mijn favo ding van mijn korte verbijf in Oz (misschien daarom wel;))... so far ben je echt goed aan het genieten, HHEERRLLIIJJKKKK.
    x
    Sjanneke

  • 19 Maart 2010 - 19:41

    Ineke & John:

    Hoi Peg, zo te zien vermaak je je goed. Wat een leuke verhalen en foto,s! Fijn om je zo te zien genieten van alles.
    We blijven je volgen, groetjes en kusjes ook van ome John

  • 19 Maart 2010 - 21:32

    Lique:

    he pegske
    echt gaaf die foto's en je ziet er idd erg goed uit,hihi die zus van je snap het nog steeds niet he
    vandaag een pak wezen kopen met garry(schrijf ik dat zo goed?) en ferdy
    goed geslaagd dus de bruidegom ziet er straks gepimpt uit.
    lees al je reisverslagen,maar heb nog steeds niks vernomen van een surfdude hahaha.
    ga zo door geniet met volle teugen,en kijk uit naar je volgende verslag.
    dikke kus van ons

  • 21 Maart 2010 - 07:45

    LAK:

    Lonkes helemaal leuk je verhalen en wat een foto's!
    Ziet er echt zo goed uit allemaal.

    xx LAK

  • 21 Maart 2010 - 11:00

    Fleur:

    Hey meis. Lig in me bedje en ben even al je reisverslagen weer aan het bijlezen. Het ziet er nog steeds top uit en jij gaat er ook steeds beter (gelukkiger uitzien) Je straalt en dat is het belangrijkste!! Geniet maar lekker want voordat je het weet is het alweer tijd om naar huis te gaan. Nou mop vanuit hier geen bijzonderheden. Geniet lekker en ik blijf je weer volgen.
    Liefs Fleur

  • 21 Maart 2010 - 17:16

    Mams:

    Mooi allemaal hoor. Zo te zien ben je niet bang dat heb je vast van mij hihihi.
    Maar waar krokos zijn zijn geen kikkers volgens mij die krokos eten toch ook kikkers??? Tante Corry is weer terug nasar Limburg we hebben leuke dagen gehad. Back to reality. Morgen weer werken. Vooral blijven genieten, hier gaat alles prima. Pak ieder moment met beide handen.Hele dikke kussen en ik spreek met Bonny tijd af om je te bellen. Love You XXX mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 77318

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: