Rainbow Beach - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Rainbow Beach - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Rainbow Beach

Door: Peggy

Blijf op de hoogte en volg Peggy

31 Maart 2010 | Australië, Rainbow Beach

Rainbow Beach:

Laatste avondje met Grace, leuke mensen ontmoet uit Duitsland en lekker gekletst en Goon (de gore wijn) gedronken.

Grace wilde eigenlijk wel stappen voor onze laatste avond samen, dus wij naar het dorpje hier, waar maar liefst 1 bar is (in een hotel) maar ja deze was dus al gesloten,
22.00 uur alles potdicht, hi hi hi.

Maaaaarrrrrr wie kwamen we tegen ''Dodge,, een 50 jarige Ozzie die ook hard opzoek was naar een andere bar, omdat hij nog niet genoeg drank op had (ahum).

Dodge bracht ons naar een paardenrace-club, hier was namelijk nog wel een bar die geopend was,
ons maakte het niets uit, biertje 1.90 dollar, dus je hoorde ons verder niet.

Ook deze bar ging om 12.00 uur dicht, Dodge nam de duitsers, Grace en mij mee naar zijn gehuurde appartement.
Geweldig huis, grote Veranda, zwembad, gratis drank dus ja wat wilde we nog meer?
Dit is echt het Ozzie leven, je ontmoet iemand op straat en voor je het weet, zit je op de Veranda van Dodge!

We hebben ons kapot gelachen, Grace als een geit, dodge die meezong met Pink, en de Duitsers die een hoeden-modeshow preformden!
Uhmmmm, een paar uurtjes later, waar is Dodge nou??????
Nou dodge was gewoon in slaap gevallen op de bank, met de dvd-hoes van Pink in zijn handen, hi hi hi.
Wij arme backpackers die hier de biertjes gratis kregen, deze natuurlijk eerst allemaal opgemaakt, daarna netjes alle lichten uitgedaan, briefje voor Dodge achter gelaten en snel ons hostel opgezocht om nog even wat uurtjes te kunnen slapen.

De volgende morgen (helaas) nog een laatse ontbijtje met Grace gegeten, and time to say goodbey.

Tot in 1770 (Agnes Water)

• 30 Maart 2010 - 07:58

Eugénie:

Ha Peggy!
    Wat een mooie verhalen allemaal! en wat doe je veel! haha ongelooflijk!
    Geniet er van meis!
    Leuk te zien ook dat op elke foto een dikke glimlach op je gezicht zit geplakt! :-)

Tot snel!
    Gr. Eugénie

• 01 April 2010 - 08:19

Mister Wilson:

meissie wat zie er perfect uit en je ogen stralen weer. blijf genieten!!

• 01 April 2010 - 19:21

Lique:

beetje kleine oogjes,laat gemaakt?
    hahaha
    go with the flo