Magnetic Island (3 dagen, 2 nachten) - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Magnetic Island (3 dagen, 2 nachten) - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Magnetic Island (3 dagen, 2 nachten)

Door: Peggy

Blijf op de hoogte en volg Peggy

06 April 2010 | Australië, Magnetic Island

Dag 1:

Om 10.30 uur vetrok onze Ferry naar Magnetic Island.
Zeg maar gerust Magnetisch Ijsland, wat een rotweer, kou en de regen kwam met bakken uit de hemel vallen.
Vicky vroeg nog aan mij, terwijl we ons vasthielden tijdens onze ferry trip, goh Peggy ben jij wel eens zeeziek, ik heel bravoerig NEE NOOIT HOOR!
Nou laat ik het zo zeggen deze ferry had echt niet langer dan 20 minuten moeten duren, of ik had het hele schip onder gespuugd, hi hi hi.

Even flitste de Titanic in me hoofd voorbij, kijk wij zaten dan wel keurig netjes droog binnen, maar wel op het onderste dek en voor degene die Titanic kent, weet ook dat wij dus als laatse gered zouden worden.
Ik heb dus wel even goed de reddingssloepjes geteld, gelukkig het waren er genoeg, hi hi hi.

Poeh, poeh, eindelijk grond onder me voeten.
Opzoek naar onze bus, deze was volgeladen met schoolkids, normaal helemaal niet erg, maar ik stond daar midden in dat gangpad met me tassen en backpack op.
Nee hoor geen 1 koter die even opstond zodat we onze tassen even konden lootsen.
Lachen ja dat konden ze wel, wanneer Vicky en ik ons staande moesten houden omdat we bijna omvielen als de chauffeur weer een scherp bochtje nam, hi hi hi.

Maar goed, eenmaal in Magnums hostel te zijn aangekomen (dit keer een enorm groot, mooi en schoon Magnums)
konden we er wel om lachen wat een rit zeg.
Het hostel is prachtig, eigen douche, toilet, balkon met zeezicht!

Het is heel heel stil op het eiland, het weer is dan ook uitermate slecht, godsamme wat een regen zeg.

Doordat het zo stormde hebben we onze reducede kip er weer bijgepakt en lekker kip sandwiches gemaakt,boekie gelezen en geluierd.
S'avonds werd er in ons hostel een Quiz georganiseerd, een soort triviant, erg leuk maar voor mij blijven Ozzies maar moeilijk te verstaan en eer dat de vragen eindelijk tot me door drongen (als ze tenminste tot me door drongen???) was ik telkens weer te laat met beantwoorden.
Ik geloof ook niet dat mijn team genoten zo blij waren met zo'n Dutchie als mij in de groep, hi hi!
Buiten nog even wat gekletst met paar Nederlandse meiden en om 23.00 uur oogjes dicht en snaveltjes toe!


  • 09 April 2010 - 08:44

    Mams:

    Het is toch wat doe je zo voorzichtig op het vaste land met de wild annimals (incl. FROG) zou je nog door een zeestorm wat gebeuren! Enjoy spreek je later.

  • 09 April 2010 - 09:30

    Carlijn:

    Peg,

    wat heerlijk weer om dit allemaal te lezen zeg! fijn dat het weer beter met je gaat....

    maaruh zie ik dat nou goed op die foto? is dat Larissa in het midden? mijn god, wat toevallig dat je haar tegen bent gekomen (wist helemaal niet dat zij in Australie zat)... verbaas me keer op keer hoe klein ons wereldje eigenlijk is haha!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Magnetic Island

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 77325

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: