Goodmorning to you all! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Goodmorning to you all! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Goodmorning to you all!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peggy

03 Maart 2010 | Australië, Sydney

Wauw wat een berichten allemaal, dank!

Gister heb ik een bezoekje gebracht aan de BOTANIC GARDEN, dit is een heel mooi park met aparte en oude bomen, hier heb je ook een wandelrtoute die je naar de achter kant van the opera house brengt.
Ik probeerde er foto's bij te plaatsen, maar ik heb nog geen toegang hiervoor (foto's volgen dus nog).

Vandaag is het eindelijk droog en iets meer opklaring, we gaan met wat mensen naar BONDI BEACH.
Voordat we gaan, moet ik eerst nog even naar het centrum, hier hoop ik mijn Garayhound busticket te kopen voor mijn reis true THE EAST COAST. Morgen moet ik voor 10.00 uur mijn hostel uit, om vervolgens mijn reis voort te zetten.
Ik zal waarschijnlijk morgen en overmorgen niet op internet kunnen, ivm de lange busreis.
Maar zodra ik mijn nieuwe slaapplekkie heb gevonden, zal ik een internet cafe opzoeken.
Jullie horen dus zsm van me.

Tot snel allemaal, dikke x Peg
ps dit is mijn OZ nummer:
0061 413 193517

  • 03 Maart 2010 - 07:15

    Stefanie:

    Al leuke mensen ontmoet daar dus? Ik las je berichtje dat je geen foto's meer kon plaatsen ik heb extra ruimte voor je gekocht zodat je nu 100 foto's kan plaatsen! hopelijk gaat dat nu lukken laat me anders even weten!

    x

  • 03 Maart 2010 - 07:27

    Mams:

    Goodmorning to.
    Je doet je best hoor om goeie ervaringen op te doen!! Ik moet nog even wennen dat je zo ver weg ben hoor maar op deze manier kan ik je goed volgen geweldig!! Ik moest vanmorgen ijs krabben dus dat mis je nu niet in de morgen om naar je werk te gaan. Lieverd ik ben trots op je en hoop dat je leuke bovenal gezellige mensen tegenkom!! dikke xxx
    Stefanie leuk idee die foto's kopen dat wist ik niet, ik hou het in de gaten kan ik dat ook eens doen.

  • 03 Maart 2010 - 10:25

    Kirsten:

    Ha Peg,

    Ik heb nog aan je gedacht! Stond een stukje in de krant met allemaal blote mensen in Sydney... hihi..

    Ik vind t leuk je zo te volgen via deze site! Ben alweer benieuwd naar je volgende verhaal! Goede busreis and Have Fun!

    XXX

  • 03 Maart 2010 - 10:48

    Jes:

    Wwhhhaaaaaa ik word gek...... ze is gewoon in Sydney. Mijn wereld stad, SITC. Ik ben er gewoon geweest en kan helemaal met je meevoelen. Zo te lezen heb je je eerste contacten al gemaakt. Vooral doorgaan ;-). Garayhound hihihi je bedoeld Greyhound lief.... Ben benieuwd hoe je Bondi beach vond met al die mooie surfdudes. Ga je nog naar de blue mountains in Sydney? Ja, ja ook in Sydney kan het herfstachtig weer zijn. Maar hoe meer je naar het Noorden gaat hoe warmer. Straks lig jij gewoon in bikini op de white sundays. En wij met wolle sokken voor de openhaard. Ik blijf je volgen. Dikke kus

  • 03 Maart 2010 - 12:37

    Tante Mimi:

    He scheet,

    ik lees nu al dat je het naar je zin hebt! Ga vooral zo door, hier mis je niets, ja oke mij dan! Het blijft een raar idee dat je zo ver weg bent, maar ik denk dat het weer heel goed voor je is. Trouwens die kapper moet je ook doen als je weer terugkomt, maar geen turks wit hoor!! Ik wacht op je volgende bericht en de bijbehorende foto's.

    Dikke xxx lof joe miri

  • 03 Maart 2010 - 13:30

    Bonny:

    HOi zus, wat een verschil zeg jij daar je eigen avontuur opdoen. Beetje chillen beetje relaxen beetje uitslapen.......... Wat ik aan het doen ben??? Nou same as always huis schoonmaken poepluiers verschonen snachts vooral weinig slapen en o ja ook nog in de kou buiten wandelen. NOu ja het verschil moet er wezen. Je verdient het!!! XXXXx Bon

  • 03 Maart 2010 - 14:09

    Eljareau:

    ik vind Peggy lief en ik mis peggy en ik vind het niet leuk dat Peggy in Mallorca is. (hij bedoelt Australie hi hi )ik vind het leuk dat je veel met mij praat en soms veel bij me komt. En je bent heel lief.Doei fijne vakantie je neefje El.j

  • 03 Maart 2010 - 17:12

    Erna :

    leuk te lezen, dat je meteen de stoute schoenen hebt aangetrokken en op pad bent gegaan. Ik denk, dat het beste is, meteen in het diepe!! Leuk, dat je in chinatown naar de kapper en pedicure bent geweest, dat is echt een verwennerij. Ik weet het van de vakanties in Thailand. Geniet er nog lekker van en pas goed op jezelf!!! Liefs Erna

  • 04 Maart 2010 - 18:15

    Mar:

    Je zult nu wel onderweg zijn met de bus naar de East coast en hopelijk heb je een goede bus om te kunnen pitten. Laat ff weten wat het verschil is in prijs met bus of met een binnenlandse vlucht. Leuke foto's joh! En,heb je al leuke mensen ontmoet? Nog 39 dagen en dan is het zover ik heb er erg veel zin in. Maar eerst nog wat dingen regelen (int.nat. rijbewijs en rugzak.
    He lieffie pas goed op jezelf, jij gaat het mooie weer tegemoet en hier voorspellen ze weer sneeuw!!!!!
    XXXX Mar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 77524

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: