Laatste dagje Sydney - dan Coffs Harbour! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Laatste dagje Sydney - dan Coffs Harbour! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Laatste dagje Sydney - dan Coffs Harbour!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peggy

04 Maart 2010 | Australië, Sydney

Hi all,

Vandaag dan eindelijk Bondi Beach gezien, niemand wilde mee, dus ben heerlijk in mijn eentje gegaan.
Ik was alweer om 08.00 uur wakker, en zag de zon schijnen,ontbijtje genomen, en op naar Bondi Beach!

Hiervoor moest ik een half uurtje met de bus reizen om er te komen.
Wauw, wauw, wauw, wat een mooi strand.
Er word voornamelijk gesurfd, en ik ben er niet lang geweest, aangezien ik zo verbrand ben als een Engelse, ik lijk wel een kreeft,
ziet er echt niet uit!

Anyway, de terugweg voordat ik de bus instapte, wilde ik nog via een park lopen, maar het park was redelijk begroeit, waardoor ik mijn allereerste grote vette spin heb gezien, ik ben dus meteen terug gegaan,en heb de boulevard maar eventjes gepakt, hihi.

Ik heb zojuist mijn backpack weer opnieuw ingepakt, en vanavond om 23.00 uur vertrekt mijn bus naar Coffs Harbour, hier zal ik morgen Sydney-tijd om 07.05 uur aankomen.
Dan weer opzoek naar een nieuwe slaapplaats, en nieuwe vrienden!

Jullie horen weer van me
dikke x Peggy

  • 04 Maart 2010 - 09:23

    Carlijn:

    Peg!

    hoe is het?

    jaaaaa die foto op die rots... ik herken hem! leuk om te zien dat we dezelfde plekken bezoeken haha!

    zo te zien heb je het goed naar je zin, super!

    Geniet,

    x

  • 04 Maart 2010 - 09:40

    Bonny:

    Hoi zus, cool man om je zo elke x op fotos te zien. Dan kunnen we ons toch meer inleven. Jij verbrandt?? Pas maar op dan, kan echt pijn doen. Knap wat je doet hoor er alleen op uit. Dus nu al een Haai en een spin gezien, nu nog een slang en je top 3 van enge beesten heb je gehad. (kunnen ze dat niet meer van je af nemen hi hi). Nou spreek je snel weer. Goeie Busreis, zal wel weinig slapen worden voor je!!! Liefs Bon

  • 04 Maart 2010 - 09:47

    Jes:

    Ooohhh ben je er al van door met een lekkere surfdude? Rond 5 uur stikt het ervan op Bondi beach :-)Coffs Harbour deed me aan Schotland denken. De eerste spin is binnen.... mmhhh er volgen er waarschijnlijk nog wel een paar. Geniet, geniet en geniet want dit is echt een hele mooie tijd. Kus kus

  • 04 Maart 2010 - 12:08

    Maurice Bruns:

    Hey you,
    What do you think of my home? Did I make the right choice in coming to Amsterdam.
    The photos look AMAZING. Has it exceeded your expectations?
    hugs xx

  • 04 Maart 2010 - 12:11

    Maurice Bruns:

    The spider in the photo is not that scary - watch out for the hidden spiders... and the snakes.

    Also when you head further up north - have fun with the leeches and cane toads.

    hehe

  • 04 Maart 2010 - 12:39

    Sjanneke:

    Maurice, dont scare the girl too much. she just started ;)...
    Peggy, coole en toffe foto's. Lekker dat zonnetje - JALOERS -. Maar hier was het vandaag ook zonnig, gaat de goede kant op. Morgen gaan bas en ik een weekendje naar Keulen. XXX

  • 04 Maart 2010 - 13:55

    Bonny:

    Hoi zus nog effe over die spin. Die was zeker net even plassen toen deze foto gemaakt werd hi hi Bange Schijtert. LOve You

  • 04 Maart 2010 - 16:09

    Tante Mimi:

    He lieverd,
    te gek joh je fotos, kon spiderman ook niet echt vinden, ook niet uitvergroot, dus ik begrijp bon wel haha! Veel plezier op je lange busreis, we follow you!! Ohja, ik ga 1 mei naar ayaz voor 1 weekje met de kids oma en marian lachen he!

    Tot gauw xxx miri lof joe

  • 04 Maart 2010 - 16:32

    Ilse:

    he peggy
    nou t ziet er al goed uit hoor, je 1e weekje hihi.
    heb vandaag op de lieve nichtjes gepast, wat een dondersteentjes zijn t ook he hihi. maar ze hebben wel lekker met mn meisjes gespeeld.
    nou ik spreek je wel weer, veeeeeel plezier nog daar en vooral goed smeren!!!! hihi,
    xxxx ilse

  • 04 Maart 2010 - 18:36

    Mar:

    ben ik weer ff aan Joke gevraagd wat te doen voor de foto's. Ga naar WWW.mijnalbum.nl. Geef het een naam en wanneer ze een nederlands email adres vragen gebruik mijn emailadres. m.nap45@chello.nl. Hoop dat het lukt en anders vraag ik het hier aan voor je. kus mar.

  • 05 Maart 2010 - 13:28

    Mams:

    Leuk weer om elke keer deze side te openen. Ik leef zo mee op deze manier! Vooral nu ook met de fotó's erbij helemaal te gek.
    Laat je niet gek maken met enge beesten ik heb het nagevraagd ze lusten daar geen Peggy's en als ze het proberen weten ze dat de mama van Peggy eraan komt, dus die durven niet !!! Lieve schat ga zo door en heel veel liefs en dikke XXXX

  • 05 Maart 2010 - 15:05

    Sproet:

    Hey tijgertje, doe ff Henk Koenese groeten, hij woont in Blacktown, Sydney,,,woont op orwellstreet 15 NSW .
    Bedankt alvast,
    Ps bezoek ook een de Three Sisters...maak er wat vanaar in Down under, mocht je in Alice springs komen...neem ff wat opaaltjes voor me mee Groetjesssssssss

  • 05 Maart 2010 - 15:32

    Ben En Astrid:

    Hoi Peggy

    Ik las dat je nu in de bus naar Coffs Harbour zit, als het goed is rij je door Taree heen[ Waar Ben geboren is]Kan niet missen! Veel plezier en we volgen je xx Astrid

  • 05 Maart 2010 - 17:16

    Selina, Koos En Kids:

    Volgens mij heb je het al super naar je zin
    Leuk je zo te volgen
    Wat een geweldige foto`s
    Maak er wat van, maar dat gaat vast lukken

    Liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 77520

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: